Nou... drama met het Dieseltje om mee te beginnen. Gelukkig is de motorkap en de rest v/d carrosserie vrij strak dus dat valt dan weer mee...
Hij wilde alleen niet aanslaan ter plekke; accu leeggestart. Diesel op
Dus, 5 liter diesel gehaald, erin gemieterd, doorstarten doorstarten doorstarten... Uiteindelijk maar ff aangesleept, en eindelijk onderweg naar huis!
Helaas wist de kofferbak zich via de gaten onder de achterbank te vullen met uitlaatgassen (nee, er zit geen roest in de kofferbak.. dat viel me mee

), dus ik moest met alle ramen open naar huis.
Correctie: De voorramen en mijn (lekkende!) dakraampje, want de achterste zijruiten willen niet omlaag.
Eenmaal onderweg en de goede combi van ramen open/dicht gevonden begon ie steeds lekkerder te lopen. Optrekken valt met een goed warme motor best wel mee, en het is best wel stil als je eenmaal 100 km/h rijdt.
Ik begon er dus blij van te worden, tot ik linksaf sloeg en ff rustig aan deed vanwege een politie auto voor me. Ineens viel m'n oog op een zojuist aangesprongen koelvloeistoftemperatuurlampje. Australiers zouden zeggen: BUGGER
Goed, bij een bedrijfje gestopt, ik zag wat olie rechtsvoor aan het blok en wist vrijwel direct hoe laat het was. Koppakking ligt er dus uit.
Leuk klusje, zo na 20 km plezier! Nou ja.... We komen er wel weer bovenop.
Een foto in het te donker:
