M'n vriendin... Sinds haar auto een verrot wiellager heeft, leent zij mijn auto en dan zoek je je gereedschap en wat denk je? Ligt dat natuurlijk weer achterin je auto die bij 't werk van je vriendin staat...
muis_84 wrote:Sinds een week een AX tot nu toe ligt er achterin:
Sleepkabels, Startkabels, gevarendriehoek, fles motorolie, fles koelvloeistof, zaklamp en zown geel hesje, achja het was een setprijs;)
99% van die spullen gebruik je werkelijk nooit !, maar het hesje is wel kinky
Mazda zeult eigenlijk alleen maar een paraplu mee,........ en als de R in de maand zit 2 paar laarzen ...van die rubberen....precies in mijn kleur en zonder streepjes
muis_84 wrote:Sinds een week een AX tot nu toe ligt er achterin:
Sleepkabels, Startkabels, gevarendriehoek, fles motorolie, fles koelvloeistof, zaklamp en zown geel hesje, achja het was een setprijs;)
99% van die spullen gebruik je werkelijk nooit !, maar het hesje is wel kinky
Mazda zeult eigenlijk alleen maar een paraplu mee,........ en als de R in de maand zit 2 paar laarzen ...van die rubberen....precies in mijn kleur en zonder streepjes
Maar ook de paraplu gebruik in nooit.....
Het is in ieder geval wel handig om bij je te hebben, better safe than sorry! Paraplu had ik nog niet eens aan gedacht joh *gooit paraplu in de auto*
OHja en inmiddels zeult ie ook een cd etui met zown 30 cd's mee hehe. Moet toch wat als je fm radio het niet doet :P
4 jongens, allen van 1.80 tot 1.95 en tussen 60 en 80 kilo.
Bagage en reisproviand voor deze 4 jongens. Plus de eerder genoemde koffer met gereedschap.
Over een afstand van in totaal 2000 km.
ja, dat denk je
maar je weet niet wie ik in de auto had...
(en twee fietsen vind ik toch minstens wel gelijk aan een gereedschapskist - want proviand (lees: bier) voor vier had ik er ook tussen liggen )
pcrodent wrote:4 jongens, allen van 1.80 tot 1.95 en tussen 60 en 80 kilo. Bagage en reisproviand voor deze 4 jongens. Plus de eerder genoemde koffer met gereedschap. Over een afstand van in totaal 2000 km.
Zo, iedereen alvast ge-ownt
Ik krijg al kramp bij de gedachte 2000 km achterin te moeten zitten
Meeslepen van spullen wordt alleen maar leuker met audio in de kofferbak Zit nog altijd niet fatsoenlijk ingebouwd, dus alles wat meegaat moet op de achterbank.
Laatst heb ik wel 2 niet inklapbare stoelen en een tafel op de achterbank gekregen.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Ik heb mijn plasma-TV in de ax opgehaald omdat hij niet in de newbeetle paste......
ging perfect.....
nu liggen er met name cd's en de trekhaak in die ik gehaald heb bij brookmanracing. Kheb nog geen tijd gehad hem eronder te zetten.
het meeste was 4 personen in onze ouwe 1.1
Echter, die 4 personen wogen bij elkaar welk 400 kilo de banden liepen net niet aan en het was gelukkig voor een klein stukkie