Op dat ijzeren plaatje staat bij mij het volgende:
1F(popnagel)S2U
782172
Wat is nou de motorcode? Lijkt niet echt op kdx of kdy ofzo toch?
Wat is nou de motorcode?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
moet een van deze zijn, maar welke?
1,4 >> K2D >> 55 kW (75 pk) @ 5800 r/min ('91-'93)
1,4 >> KDZ = TU3MZ >> 55 kw (75 pk) @ 6200 r/min ('89-'90, U9)
1,4 >> KDY = TU3M/FM/L >> 55 kW (75 pk) @ 6200 r/min ('90-'92, U9)
1,4 >> KDX = TU3FMC/LZ >> 55 kW (75 pk) @ 5800 r/min ('92-'97, U9)
Als ik erachter kom of ik een stalen of aluminium onderblok heb weet ik al wat meer toch? Komt zo een maat van me (werkte in metaalfabriek) ff checken wat voor materiaal het is, hopelijk kan ie het zien.
1,4 >> K2D >> 55 kW (75 pk) @ 5800 r/min ('91-'93)
1,4 >> KDZ = TU3MZ >> 55 kw (75 pk) @ 6200 r/min ('89-'90, U9)
1,4 >> KDY = TU3M/FM/L >> 55 kW (75 pk) @ 6200 r/min ('90-'92, U9)
1,4 >> KDX = TU3FMC/LZ >> 55 kW (75 pk) @ 5800 r/min ('92-'97, U9)
Als ik erachter kom of ik een stalen of aluminium onderblok heb weet ik al wat meer toch? Komt zo een maat van me (werkte in metaalfabriek) ff checken wat voor materiaal het is, hopelijk kan ie het zien.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Browny wrote:zit een injectiesysteem op dus lijkt me niet. komt uit een originele GT die in de prak is gereden aan de achterkant.
Jep, maar wat zou jij doen als je in 1996 ofzo een GT had met een kapot (onder-)blok, en de jongste blokjes waren duur?
Dan zou ik lekker een K1F pakken, aangezien ze verder niet echt verschillen, en daar het injectiesysteem opgooien