knop
Moderators: vtspower, webmasters
knop
Op de beide hendels langs mijn stuur (ax 2 uit 95) zit een knop. eentje is voor de toeter de tweede(op de rechter hendel) is voor?? Wat kun je met deze doen. werkt die echt als knop voor bijvoorbeeld er een tweede toeter op aan te sluiten of is deze nep. Kan mijn dashbord wel uit elkaar halen om te kijken maar vragen is net even makkelijker..
vervangen:
Linkervoorscherm, voorbumper, voorbanden, radio, blower, speakers,
To do:
Krasjes en deukjes wegwerken. centrale deurvergrendeling, nieuwe koplamp/knipperlicht, verstralers.
To do:
Krasjes en deukjes wegwerken. centrale deurvergrendeling, nieuwe koplamp/knipperlicht, verstralers.
Re: knop
Tommmm wrote:Op de beide hendels langs mijn stuur (AX 2 uit 95) zit een knop. eentje is voor de toeter de tweede(op de rechter hendel) is voor?? Wat kun je met deze doen. werkt die echt als knop voor bijvoorbeeld er een tweede toeter op aan te sluiten of is deze nep. Kan mijn dashbord wel uit elkaar halen om te kijken maar vragen is net even makkelijker..
Bij mijn weten is die alleen voor de symetrie
Je kunt die nepknop ook niet indrukken. Dus kun je er weinig mee he.
2de toeter zou wel leuk zijn btw.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
-
- AX Spaster Mammer
IceByte wrote:Mark wrote:Je kunt die nepknop ook niet indrukken. Dus kun je er weinig mee he.
schakelaartje voor remlichten bij bumperklevers ook
tip: schakelaar voor extra ontsteker in de uitlaat monteren, en een directe leiding daarheen vanaf de benzinepomp, met een elektrische afsluiter, op dezelfde schakelaar
-
- AX Master Spammer
kakanox wrote:IceByte wrote:Mark wrote:Je kunt die nepknop ook niet indrukken. Dus kun je er weinig mee he.
tip: schakelaar voor extra ontsteker in de uitlaat monteren, en een directe leiding daarheen vanaf de benzinepomp, met een elektrische afsluiter, op dezelfde schakelaar
kheb diesel, gaat bij mij niet werken
-
- AX Spaster Mammer
mmm volgens mij kon ik hem wel indrukken. Leek me idd leuk als knopje voor remlicht of als achteruitrijlicht(ja apk afkeur) als er eentje achter je staat te douwen of te etteren bij het stoplicht achteruitrijlichtaan. arm over bijrijdersstoel en naar achteren kijken en beetje met je gas spelen. net alsof je achteruit gaat rijden als het groen is. lekker schrikken voor ze als je toch bij het groene licht voorruit rijd. Ooit in een auto gezeten die dit kon. Gekke golfje wist niet hoe snel hij weg moest. echt grappig en zeer effectief die douwde niet meer, laat staan gas voor eht stoplicht zonder dat hij hem in zijn versnelling had staan.
vervangen:
To do:
To do:
Tommmm wrote:mmm volgens mij kon ik hem wel indrukken. Leek me idd leuk als knopje voor remlicht of als achteruitrijlicht(ja apk afkeur) als er eentje achter je staat te douwen of te etteren bij het stoplicht achteruitrijlichtaan. arm over bijrijdersstoel en naar achteren kijken en beetje met je gas spelen. net alsof je achteruit gaat rijden als het groen is. lekker schrikken voor ze als je toch bij het groene licht voorruit rijd. Ooit in een auto gezeten die dit kon. Gekke golfje wist niet hoe snel hij weg moest. echt grappig en zeer effectief die douwde niet meer, laat staan gas voor eht stoplicht zonder dat hij hem in zijn versnelling had staan.
Kheb net ff in mijn volcane gekeken, maar ik kan het knopje iid niet indrukken. Jammer er zijn zat leuke toepassingen voor te bedenken.
-
- AX Master Spammer
Tommmm wrote:mmm volgens mij kon ik hem wel indrukken. Leek me idd leuk als knopje voor remlicht of als achteruitrijlicht(ja apk afkeur) als er eentje achter je staat te douwen of te etteren bij het stoplicht achteruitrijlichtaan. arm over bijrijdersstoel en naar achteren kijken en beetje met je gas spelen. net alsof je achteruit gaat rijden als het groen is. lekker schrikken voor ze als je toch bij het groene licht voorruit rijd. Ooit in een auto gezeten die dit kon. Gekke golfje wist niet hoe snel hij weg moest. echt grappig en zeer effectief die douwde niet meer, laat staan gas voor eht stoplicht zonder dat hij hem in zijn versnelling had staan.
haha dan lig je wel dubbel toch
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
ik kan dat ook, mistlicht en achteruitrijlicht zitten nog steeds omgedraaid door de witte achterlichten. Achteruitrijen gaat m'n mistlicht branden (lampje heb ik er dus maar uitgehaald) en met een druk op de knop voor m'n mistlicht gaat m'n achteruitrijlicht branden. Best wel grappig.
Maarreh, dat knopje is loos hoor, bij mij iig wel.
-
- AX Spaster Mammer
Browny wrote:ik kan dat ook, mistlicht en achteruitrijlicht zitten nog steeds omgedraaid door de witte achterlichten. Achteruitrijen gaat m'n mistlicht branden (lampje heb ik er dus maar uitgehaald) en met een druk op de knop voor m'n mistlicht gaat m'n achteruitrijlicht branden. Best wel grappig.
bij mij kan je die kabeltjes in de stekker eruit trekken. als je die nou ff uitzoekt en omwisselt?
IceByte wrote:kakanox wrote:IceByte wrote:Mark wrote:Je kunt die nepknop ook niet indrukken. Dus kun je er weinig mee he.
Volgens mij kun je er dan wel een rook gordijn mee leggen
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
-
- AX Master Spammer
Tim @X wrote:IceByte wrote:kakanox wrote:IceByte wrote:Mark wrote:Je kunt die nepknop ook niet indrukken. Dus kun je er weinig mee he.
Volgens mij kun je er dan wel een rook gordijn mee leggen
Dan moet je hem in het uitlaatspruitstuk zetten, en flink wat injecteren
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)