GT specificaties
Moderator: webmasters
-
- AX liefhebber
Hahaha nee die zijn 100 % staal !!
Groetjes Jeffry
Maar denk wel dat Kosta gelijk heeft !! over AX GT Volcane
Volcane is gewoon een lux aangeklede 1.1 !
Maar om nou te zeggen dat een AX VOlcane ut zelfde is als een AX GT nee natuurlijk niet anders had ie ook wel volcane geheten !
Greatings Sjefske !!
DUS deel je dit stand punt niet kom dan maar met goeie bewijzen foto's copys van aankoop bewijzen dealer boekjes enzz
Ben er erg benieuwt naar !
Type en Spellings Fouten voorbehouden !!!
Getinte ramen ASO ?? Wel nee dat is pas klasse hebben
Getinte ramen ASO ?? Wel nee dat is pas klasse hebben
Swatchyaxowner wrote::twisted:
Hahaha nee die zijn 100 % staal !!
Groetjes Jeffry
Maar denk wel dat Kosta gelijk heeft !! over AX GT Volcane
Volcane is gewoon een lux aangeklede 1.1 !
Maar om nou te zeggen dat een AX VOlcane ut zelfde is als een AX GT nee natuurlijk niet anders had ie ook wel volcane geheten !
Greatings Sjefske !!
DUS deel je dit stand punt niet kom dan maar met goeie bewijzen foto's copys van aankoop bewijzen dealer boekjes enzz
Ben er erg benieuwt naar !
vergeet nie dat die belgen raar zijn in hun benamingen he haha.. een 106 1.6 rally heet daar 106 procar. kan me goed voorstellen dat ze in belgie een ax GT volcane hebben gehad hoor. in nederland iig NIET
mzzl denny
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- AX liefhebber
Ax rammstein schreef
Eh rammstein, ofwel rijdt ik in een fata morgana ofwel bestaat er gewoon een ax GT volcane, maar voor alle duidelijkheit, die heeft niets te maken met de ax volcane, het is zelfs geen ax volcane met een GT blok. het is gewoon een luxe GT bedoeld voor de Belgische en Franse markt, in Nederland rijd er een quasi gelijk model rond genaamd de ax GT chic.
als je goed kijkt zie je zowel het GT logo als de volcane insigne op de achterklep
het luxueuzere interieur met HALF lederen zetels, het middenstuk is stof.
nog eentje van het interieur, grootste verschil met de GT is de gekozen kleur, zwart met zilverrandjes vs antraciet met rode randjes. ook uniek zijnde zwarte chevrons in het stuur.
[/img]
euhh....
een AX GT bestaat....
een AX Volcane bestaat
een AX GT Volcane niet mensen..
de Volcane is niet altijd uitgerust met leren bekleding...heb er zat gezien zonder.
AX GT is een 1400 motor een Volcane heeft een 1100 motor.
Eh rammstein, ofwel rijdt ik in een fata morgana ofwel bestaat er gewoon een ax GT volcane, maar voor alle duidelijkheit, die heeft niets te maken met de ax volcane, het is zelfs geen ax volcane met een GT blok. het is gewoon een luxe GT bedoeld voor de Belgische en Franse markt, in Nederland rijd er een quasi gelijk model rond genaamd de ax GT chic.
als je goed kijkt zie je zowel het GT logo als de volcane insigne op de achterklep
het luxueuzere interieur met HALF lederen zetels, het middenstuk is stof.
nog eentje van het interieur, grootste verschil met de GT is de gekozen kleur, zwart met zilverrandjes vs antraciet met rode randjes. ook uniek zijnde zwarte chevrons in het stuur.
[/img]
saxo 16v + musketier uitlaat + open luchtfilter = nog steeds en prima wekker voor de hele buurt
www.saxoclubvlaanderen.tk
www.saxoclubvlaanderen.tk
een GT volcane bestaat en is zeer uniek,
er zijn er maar 2250 van gemaakt, en is zeer luxe.
http://perso.club-internet.fr/aebergon/ ... olcane.htm
vanaf 1995 werd alleen de ax volcane gemaakt,
een gewone ax met luxe en een iets andere uitlaat, en ander injectie systeem.
-eric-
er zijn er maar 2250 van gemaakt, en is zeer luxe.
http://perso.club-internet.fr/aebergon/ ... olcane.htm
vanaf 1995 werd alleen de ax volcane gemaakt,
een gewone ax met luxe en een iets andere uitlaat, en ander injectie systeem.
-eric-
-
- AX driver
-
- AX Master Spammer
vraagje: op de foto van de GT volcane zie je dat de aanjager 4 standen heeft, 0, 1, 2, en 3. Mijn (elke luxe ontbrekende k-way :angry ) heeft er maar 3. (0, 1, en 2)
Zit er bij die luxere nou ook een krachtigere aanjager achter of is dezelfde aanjager nou gewoon in meer standen onderverdeeld?
greetz Rob
Zit er bij die luxere nou ook een krachtigere aanjager achter of is dezelfde aanjager nou gewoon in meer standen onderverdeeld?
greetz Rob
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Kakelbont wrote:vraagje: op de foto van de GT volcane zie je dat de aanjager 4 standen heeft, 0, 1, 2, en 3. Mijn (elke luxe ontbrekende k-way :angry ) heeft er maar 3. (0, 1, en 2)
greetz Rob
ja krachtiger als ik me niet vergis
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
AX GT VOLCANE
HE ...DAN BEN IK EEN VAN DIE 2500 GELUKKIGEN , WANT IK HEB EEN AX GT VOLCANE ORIGINEEL ...MOT EEN HOOP AAN GEBEUREN MAAR GOED
TIS IN IEDER GEVAL EEN HEEL STRAK BAKKIE EN EEN TWEEDE ALS DEES IS ER NIET ( FOTO's petersan66@hotmail.com )
TIS IN IEDER GEVAL EEN HEEL STRAK BAKKIE EN EEN TWEEDE ALS DEES IS ER NIET ( FOTO's petersan66@hotmail.com )
Weet je Wat ,........Wat je Weet
-
- AX Master
Re: AX GT VOLCANE
MCPete wrote:HE ...DAN BEN IK EEN VAN DIE 2500 GELUKKIGEN , WANT IK HEB EEN AX GT VOLCANE ORIGINEEL ...MOT EEN HOOP AAN GEBEUREN MAAR GOED
hehe we hebben nog een GT Volcane als clublid!
Manuarmate heet hij
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Re: AX GT VOLCANE
Joost wrote:MCPete wrote:HE ...DAN BEN IK EEN VAN DIE 2500 GELUKKIGEN , WANT IK HEB EEN AX GT VOLCANE ORIGINEEL ...MOT EEN HOOP AAN GEBEUREN MAAR GOED
hehe we hebben nog een GT Volcane als clublid!
Manuarmate heet hij
Maar die komt niet uit Nederland! Enne... MCpete... kun je die foto's niet plaatsen?