Nou ik heb mijn AX al ander halve maand ik ben er echt super blij mee. Het is een zeer leuke auto en hij is simpel genoeg om dingen zelf aan te passen wat altijd leuk is. Ik heb al het een en ander aangepast aan mijn auto. Ik heb nieuwe vloermaatjes die zwart zijn met een blauwe rand. Ik heb de pook kop veranderd voor een andere sportievere. Ik heb ook een autostyle filter ge?nstalleerd waar de airbox vroeger ging. Als laatste heb ik een systeem ontworpen dat me vertelt in welke versnelling ik zit, die is momenteel kapot en moet weer gemakt worden dan zet ik foto?s op de site. Ik woon in Zoetermeer en als er meer forum leden in de beurt wonen dan zou ik ze wel willen ontmoeten. Dus stuur een mailtje als je met een andere AX?er wilt uithangen. Noch wat over mezelf ik ben Spaans maar ik woon in Nederland al sinds 1990 en ik studeer werktuigbouwkunde aan de TU delft.
Last edited by megator on ThuJul19, 2007 12:04:59 AM, edited 3 times in total.
Lekker goedkoop tanken bij die onbemande shell in de TU wijk he En rij's achter het oude gebouw van Elektro langs (Korvezeestraat), daar staat de grijze GT van een maat en mij vaak.
Ik woon zelf in het centrum, maar als er een keer wat te meeten valt... werk alleen wel fulltime.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Ik zal er naar uitkijken de mijne kun je bijna altijd vinden voor Wb of voor de container achtige dingen waar de internationale studenten woonen. Ja ik wil als volgende een toerenteller inbouwen ik heb al wat rondgezocht maar ik kan nit veel vinden over hoe ik dat moet fixen voor mijn ax met magneti marelli injectie. Dus als je wat info heb t hoor ik het graag.
megator wrote:Ik zal er naar uitkijken de mijne kun je bijna altijd vinden voor Wb of voor de container achtige dingen waar de internationale studenten woonen. Ja ik wil als volgende een toerenteller inbouwen ik heb al wat rondgezocht maar ik kan nit veel vinden over hoe ik dat moet fixen voor mijn AX met magneti marelli injectie. Dus als je wat info heb t hoor ik het graag.
ff goed op de site kijken, met name in de wie=wie van Glenn van Rijn
de bekabeling zit er al, je moet alleen een ph2 toerenteller vinden. mag ook uit een ZX komen.
Bedankt voor de tip pc rodent. en ook kakanox, maar kun je wat specifikier zijn een een onderdel numer geven of kan het elke clockenhuis met toerneteler van een phase 2 zijn? en ik ga vanavond kijken als ik dat system kan fixen. Oh en waar kan ik kijken waar de volgende meeting gaat zijn?
Last edited by megator on TueMay16, 2006 8:51:18 AM, edited 1 time in total.
haha die pookknop is de mooiste die ze haden bij mijn halfords en die gat dat erin zit es echt pretig woor het shakelen. maar het leukste is hoe ik hem gekregen heb. voor mijn 19de verjaardag kreeg ik van mijn ouders eerste doode hoek spiegels (Ik had toen geen auto) en dan een auto lucht vervriser. en dan zie ik hee als ik toch auto onderdelen krijg dan wil ik een geen suffe dingen maar een pookknop of eenuitlaat sierstuk. en het laatse paketje was die pooknop dus. en dan ging ik naar buiten an daar stond deze pracht van een AX met mijn naam er op. en het eerste wat ik heb gedaan was die pookknop instaleren. dus het is wel een speciale dingetje voor mij.
welkom bij de club overigens, ik ben wel benieuwd naar dat versnellingsding van je.. ik zou zoiets ook digitaal willen hebben in mn dashboard namelijk..
Nou ik zij dat ik snel mijn versnelling indicator ging fixen maar dat duurde net wat langer dan ik had gedacht, omdat ik teveel had te doen. En waneer ik het af had, ik geen foto?s makte. Maar hier is dan eindelijk het eind resultaat. Het is noch niet helemaal af want een van de schakelaars ging kapot na het assembleren en de lichten werken niet zoals ik ze wil. Ik wil dat waneer ik 3de inschakel 3 leds aan gaan en als ik 5 inschakel 5 leds branden maar dat is me dus niet gelukt en ik weet niet wat er fout ligt aan mijn circuit. Is er iemand met meer verstand van elektronica die mij wil helpen?