ja, jongens... jullie snappen toch wel dat het gewoon eigenlijk een heel vervelend grapje was, die opmerking van die tank (ben dan wel blond... maarreee)
Rio97 wrote:Of zullen we maar een sleutel bijmaken van ons schuurtje
oh, maar het wordt wel ineens een heel interessant gesprek dit
Haha was Sander weer met sleutels aan het spelen! Ik denk dat het dan verstandig is als ik een andere sleutelset ga monteren voor het eerstvolgende clubweekend.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn (de volgende keer zal ik het maar melden, sorry!!) Maar ik heb ook een prima weekend gehad
Rob GT wrote:Haha was Sander weer met sleutels aan het spelen! Ik denk dat het dan verstandig is als ik een andere sleutelset ga monteren voor het eerstvolgende clubweekend.
je bent niet de enige en ik ben niet blond. Marc verklaar. Ow en ik kom ook wel langs want als we jou je gang laten gaan komt ze nooit meer thuis.
En Els ik kan je wie is wie niet vinden waar staat ie
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Elsje wrote:toch maar eens een G5 (nu: oudste G3 ever!) aanschaffen ben nogal nieuwsgierig aangelegd ...
Hey, wat hebben jullie met m'n Els gedaan op de Waggel . Ze kraamt ineens allerlei onzin die ik zelfs niet begrijp.
ja joh moet je ook eens naar een meeting komen. Je bent daarna nooit meer hetzelfde
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
vanaf utrecht naar nieuwegein. Je woont dus aan der verkeerde kant. Maar je kan altijd keren bij de afslag vervolgens verkeerd rijden en weer keren dan nog een keer keren en dan goed rijden. Ervaring...... noh een beetje
Sander wrote:vanaf utrecht naar nieuwegein. Je woont dus aan der verkeerde kant. Maar je kan altijd keren bij de afslag vervolgens verkeerd rijden en weer keren dan nog een keer keren en dan goed rijden. Ervaring...... noh een beetje
Vanuit het zuiden bij de afslag Houten eraf, onder de A27 door, en dan weer invoegen en direct weer eraf, et voila..............Bestemming bereikt
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!