die stangetjes had ik toch gedaan dacht ik
mschien laatse/hoogste/moeilijk te zienste vergeten
in iedergeval nog even negeren als het 'de bak' is
klinkt alsof je dat niet wilt
(wat is dubbelclutchen)
moeilijk schakelen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
en DuFF meld zich ook in dit topic.
het maakt niet uit of de motor warm of koud is, of ik hard of zacht rij, het schakeld gewoon K.U.T.**
*Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.**
maar na ritje Ardennen ging de koppelingskabel al opeens veel zwaarder als gewoon, maar dit verklaarde ze in de garage als dat het vet op de kabel in de kabelhoes uitgewerkt is, en het nu dus wat stroever gaat.
maar nu, in z'n achteruit ? altijd tandenpoetsen, maakt niet uit hoelang ik wacht.
bij een bocht aan komen rijden in 3 en terugschakelen naar 2 voor langzaam en netjes door de bocht ? moet ik verdilleme 4 keer dat koppelingspedaal intrappen als een voetpomp, en dan floept de schakelpook er wel opeens in.
maat van me wees me op schakelbak-olie en koppelingskabel wat bijstellen.
of is het iets anders?
en dit was eerst dus allemaal niet, en ik ben er zeker niet blij mee, vooral dat schakelen niet.
het maakt niet uit of de motor warm of koud is, of ik hard of zacht rij, het schakeld gewoon K.U.T.**
*Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.**
maar na ritje Ardennen ging de koppelingskabel al opeens veel zwaarder als gewoon, maar dit verklaarde ze in de garage als dat het vet op de kabel in de kabelhoes uitgewerkt is, en het nu dus wat stroever gaat.
maar nu, in z'n achteruit ? altijd tandenpoetsen, maakt niet uit hoelang ik wacht.
bij een bocht aan komen rijden in 3 en terugschakelen naar 2 voor langzaam en netjes door de bocht ? moet ik verdilleme 4 keer dat koppelingspedaal intrappen als een voetpomp, en dan floept de schakelpook er wel opeens in.
maat van me wees me op schakelbak-olie en koppelingskabel wat bijstellen.
of is het iets anders?
en dit was eerst dus allemaal niet, en ik ben er zeker niet blij mee, vooral dat schakelen niet.
Spreken is goud, Ductape is zilver.