Rock's sloper
Moderators: Rock's, webmasters
-
- Archivaris
Speederdd wrote:Waarschijnlijk is er een James Bond Junior bij Rock's, want ik had niets van gemerkt.
James Bond Junior meld zich
Jullie AX zag er trouwens nog mooi uit
Groetjes,
Michel
P.S. Ik kan er niks aan doen maar ik ben met het "AX virus" in aanraking gekomen en zal er ben ik bang nooit meer vanaf komen, dus als ik er weer een zie staan staat ie (mist ik een camera bij me heb ) op de foto
Edit: ik heb ook de foto's nog in groter format dus als je wilt kan ik ze je toesturen
-
- AX super weirdo
Speederdd wrote::shock:
Kheb niets van gemerkt, en toch 3 photos van mijn blauw AX in die topic.
Waarschijnlijk is er een James Bond Junior bij Rock's, want ik had niets van gemerkt.
Het is wel leuk om die sloopverhaal te kunnen volgen met zoveel photos.
Bedankt hiervoor !
Hahaha,.... ik heb dat ook iedere keer.... de eerste keer d8 ik dat het omweerde buiten ..... blijk hij een stuk of 20 foto's geschoten te hebben
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX super weirdo
De sloper mag dan officieel dood zijn,.... ik heb toch besloten om hem een nieuw leven proberen te geven..... soort van Re?ncarnatie
Vandaag een grote stap in zijn nieuwe leven gemaakt......
Foto's....nope.... ik heb een slecht toestel,....... Michel ...wanneer kom je weer ?
Vandaag een grote stap in zijn nieuwe leven gemaakt......
Foto's....nope.... ik heb een slecht toestel,....... Michel ...wanneer kom je weer ?
-
- AX super weirdo
MBa@NL wrote:Rock's wrote:Foto's....nope.... ik heb een slecht toestel,....... Michel ...wanneer kom je weer ?
mog?hh?
je roept maar en ik kom er aan
als het gaat om foto's maken van een AX ben ik erbij
Groetjes,
Michel
Jammer dat je er niet zaterdag niet bij was....... was weer zo'n trekhetmotorblokeruit moment.... .... en natuurlijk het Deviltje in het zonlicht
Ik wil zaterdag aan het nieuwe Devilhuisje beginnen, als er in nieuwerkerk nog schuttingen uit een tuin worden getrokken of bij het grof vuil liggen geef dan maar even een gil.......das nl precies wat ik zoek