lexuslook

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist

lexuslook

Post by DuFF »

Beste Mensen, zijn jullie het zou ook niet mee eens dat die verschrikkelijke witte achterlichten maar eens bij de RDW verboden moeten worden. Al die Golfjes en Astra'tjes met die kneuzen erin met hun petje scheef op hun gepuiste bolletje. Denken ze nou echt nog steeds dat het indruk maakt bij mensen. Die instelling van "ikhebwitteachterlichtenopmijn15jaarouderagbakmetdrietonopdetellerdusnudenktiedereendatieheelsnelis". De enige die je voor de gek houdt is jezelf. De KLPD vind het helemaal heerlijk, want die weten meteen welke auto ze even in de gaten moeten houden als ze op de weg zitten, want over het algemeen hebben deze jochies de rijstijl die nog niet veel beter is dan hun tijd in de botsauto'tjes. Als je niet het geld hebt voor een Lexus accepteer dat dan gewoon. Dus nog ??n keer voor alle pannekoeken die denken dat ze zo cool zijn met hun lampies: HET ZIET ER NIET UIT!!!

deze tekst stond op het forum van marktplaats, ik vond hem echt lachwekkend :) trouwens, heel dat forum is echt een onzin :lol:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

Geweldige tekste, volledig mee eens!
:Thnks :Thnks :Thnks :Thnks :Thnks :Thnks

DuFF wrote:Al die Golfjes en Astra'tjes met die kneuzen erin met hun petje scheef op hun gepuiste bolletje.
:P
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Mark »

Nou als er voor de AX lexus achterlichten op de markt geweest hadden zaten ze er bij mij allang op.

Zit nu met zwart gespoten achterlichten. Die ik binnenkort weer opnieuw kan doen omdat ze wit aan het worden zijn...

En die witte lichten uit de UK zijn wel grappig. Maar ja verkeerd om... En volgens mij zie je de verlichting erin slecht. Dus weer gevaarlijk.

Ik heb wel wat tegen Golfjes. Maar niet tegen de lexuslichten. Zou ze graag willen hebben.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

Maar hij heeft nog maar 2 ton gelopen en is echt heel erg snel :wink: nog echt ook :lol:
Image

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

Mark wrote:Nou als er voor de AX lexus achterlichten op de markt geweest hadden zaten ze er bij mij allang op.

Zit nu met zwart gespoten achterlichten. Die ik binnenkort weer opnieuw kan doen omdat ze wit aan het worden zijn...

En die witte lichten uit de UK zijn wel grappig. Maar ja verkeerd om... En volgens mij zie je de verlichting erin slecht. Dus weer gevaarlijk.

Ik heb wel wat tegen Golfjes. Maar niet tegen de lexuslichten. Zou ze graag willen hebben.

haal voor een prikkie een setje achterlichten, snijd met een zeer scherp mes voorzichtig de lijm tussen de kap achterkant en de voorkant, (lees, pak na een tijd een schroevedraaier om ertussen te wrikken omdat die lijm steenhard is)

vervolgens ga je die kap opmeten met een rolmaatje, alle bolle omtrekken ook, zo kun je een mooi overzicht krijgen, vervolgens neem je de maten op van de randjes eronder die vanaf de voorste plaat tegen de onderkant op zitten.

en je kunt de kap namaken van elk kleur plastic dat je maar wilt.
verder spreekt het voor zich, ik probeerde het met plexiglas, en had een stalen stangetje van 1.0 cm stevig in de bankschroef geklemt, en dan verwarmde ik de plexiglas plaat op de juiste plaat, en legde het over het stangetje heen en ging het op de juiste manier buigen.

ps. neem aan de buitenste rand, die overlappende rand van je achterlicht, wat zo vaak afbreekt bij mensen, een cm. extra, dan kun je later altijd nog een stukje eraf halen, erbij is zo lastig :wink:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

AX_Powah
AX Master
AX Master

Post by AX_Powah »

laat s fotos zien dan :)
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

AX_Powah wrote:laat s fotos zien dan :)

paar gasten die ik weleens ontmoet heb met stappen hebben me dat laten zien, hadden het op dezelfde manier gedaan

hadden zelf van die lampen gemaakt, 1 voor een Honda Accord Coupe in amerikaanse uitvoering en 1 voor een Mazda 323F type 1

323 was trouwens mooi overgespoten, beetje in dat lichtblauw parelmoer dat je ook op Peugeotjes kan krijgen

AX_Powah
AX Master
AX Master

Post by AX_Powah »

laat s fotos zien dan
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

Post Reply