He, de titel zegt het. Ik ben er over aant denken om in de ax een 1.6 met dubbele webers te hangen. Ik wou jullie expertise gebruiken om wat meer te weten te komen.
Heb de how to gelezen van 1.4 inj. naar carb(good work btw). Maar ik denk dat het met de 1.6 weer iets anders ligt. Heb op marktplaats ooit een 1.6 met dubbele carb;s gezien, weten jullie hier meer van?
Nodig: - 1.6
- carbs, wat voor carbs kan ik nemen, nieuwe webers, of zijn er ook van bijv. peug 205 die voldoen?
- Wat te doen met bijvoorbeeld de electronische ontsteking van een 1.6?
- De kop van een sport zou het makkelijkst zijn, maar zijn de inlaatkanalen groot genoeg? Anders op een 1.6 moet je waarschijnlijk zelf een inlaatspruitstuk maken of bestaan daar wel universele voor?
Hoe denken/weten jullie hierover, ik wil geen injectie, vind carb's net wat leuker... slecht voor het verbruik, maar volgens mij wel meer vermogen.
Dank!
1.6 dubbele webers
Moderators: denny, vtspower, webmasters
1.6 dubbele webers
Ax is back
met inj kan je meer vermogen uit je blok toveren kost alleen iets meer. ontsteking zou ik vervangen door een aftermarket electronisch setje die het ontstekingstijdstip regelt aan de hand van belasting en toerental. Met een setje dubbele webers ga je best hard volgens mij spruitstukken zijn hier en daar wel te krijgen. Let wel op de multipoint heeft de injectoren in de kop zitten maar misschien dat je daar een leuke optie van kan maken onder een boost knopje of zo
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.