Ik ben blij dat je hem fijn vind rijden,.... koppeling is idd erg wennen..... maar dat went ook wel erg snel denk ik.....ff stellen kan helpen

Veel geluk en pret gewenst !
Moderator: webmasters
Haha, komt helemaal goed hoor morgen lekker poetsen:D. Koppeling laat ik inderdaad ff stellen, voor mijn rijstijl zit ie te hoog, ik maak veel te veel toeren bij het wegrijdenRock's wrote:Hahaha,...... nog even poetsen,.... ik heb hem zaterdagochtend gewassen om 8.00 uur, omdat er volgens mij een groep zwanen waren overgevlogen, ik heb nog nooit zoveel stront op een wagen gezien !!!!(zelfs het bestuurders portiergreepje was wit !)
Ik ben blij dat je hem fijn vind rijden,.... koppeling is idd erg wennen..... maar dat went ook wel erg snel denk ik.....ff stellen kan helpen![]()
Veel geluk en pret gewenst !
Rock's wrote:De plekken achter de koplampen zijn DE plekken achter de koplampen..... 95% van de AXjes hebben die geloof ik....
Hey, die band is allang weer opgelost, zaten 2 flinke spijkers in, zitten nu proppen in en hij blijft weer netjes hard, schade was 17,08 dus overkomelijk:DTommmm wrote:misschien met die leeglopende band even langs de garage. Grote kans dat het ventieltje het gewoon is. Mocht het het niet zijn weet je dat. mocht het het wel zijn ben je voor 5 euro van een hoop gepomp af.
Tis wel veel werk geweest maar met het juiste gereedschap ( mijn vader is timmerman) kom je een heel eind, eerst 2 stukken MDF uitgezaagd op de maat van mijn oude flessenhouders, toen rond geschuurd en geschaafd tot het paste, toen de scherpe randen helemaal bol geschaafd en het gespoten met zwarte verf, daarna een stuk stof eroverheen geniet dat ik nog had liggen. En klaaris kees, werktijd +/- 4 uurtjesCitro?nAXDriver wrote:Zozo dat heb je echt netjes gedaan... ikke wille ook hebbe![]()
![]()