Vanaf wanneer gaan jullie er heen?
(ook ivm vrij vragen van werk)
Wij zaten te denken om er al donderdagmiddag heen te gaan. En dan vrijdags wat leuks te gaan doen in de omgeving, Efteling is vlakbij, museum de Pont, Beekse Bergen, maar behalve wat giraffes die aan je raamrubbers likken is daar niet zo heel veel aan.
Wedstrijdje wie het gaafste kan vinden op lokale sloperijen..?
Maar serious, komen er nog meer mensen wat eerder?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Wolfje wrote:ik zal er toch vanaf moeten zien er is iets tussen gekomen...
Als er voldoende mensen op vrijdag al komen, dan zal ik er ook zijn. Maar dan zonder Lisa, aangezien zij de hele dag nog stage moet lopen.
Oke, hieronder dan nog weer effe de actuele lijst...
master-arnie wrote:1. Joost 2. Citrosan en Citrosanfan 3. Marc + allebei z'n ego's 4. Rogier & Anne 5. Drake 6. Sander 7. Joost (pcrodent) & Miranda 8. Tim @X 9. Peter (Popmart) 10. Martin misschien met aanhang 11. Peter (aanhang nog niet gevraagt) 12. Arn? (misschien met aanhanger) 13. Denny en mischien aanhang
Miranda gaat toch niet met me mee. Had niet zo'n zin om een heel weekend tussen de auto-mensen te zitten Ik neem trouwens het eendje mee en niet de AX (daarin zou m'n vriendin hebben gereden), want op Waggel koop ik een nieuw dakje voor de eend.
Citrosanfan wrote:Schrap ons ook maar van de lijst, wordt allemaal heel erg vol in dat weekend! Misschien dat we een dagje komen, maar dat is nog niet zeker!
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.