lampje dashboard aan kan ik nog veilig naar huis vanmiddag?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
lampje dashboard aan kan ik nog veilig naar huis vanmiddag?
onder de toerenteller rechts zit een lampje, een geel/oranjeachtig lampje, ziet er nogal vierkant uit met streepjes erin, wtf is dit van? het ging net branden tijdens het rijden.
als je je contact aanzet gaat ie ook altijd branden, dit hoort dacht ik, en als je start gaat ie uit.
waar is dit lampje van? en kan t kwaad dat ie ging branden tijdens het rijden?
ik zit nu op me werk en zou wel graag willen weten of ik vanmiddag veilig weer naar huis kan rijden, wel ga ik straks nog m'n vloeistoffen even pijlen.
dit zal vast in het verkeerde topic staan, maar als iemand me zo nog kan helpen met m'n vraag te beantwoorden, dan kan het toch alweer gesloten worden.
alvast bedankt
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Dat lampje had laatst bij mij ook gebrandt, zat ik ergens op de Duitse Autobahn, maar ik ben er gewoon mee thuisgekomen, toen heb ik de ECU gereset, en daarna niet meer gehad
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
Tim @X wrote:Dat lampje had laatst bij mij ook gebrandt, zat ik ergens op de Duitse Autobahn, maar ik ben er gewoon mee thuisgekomen, toen heb ik de ECU gereset, en daarna niet meer gehad
ok dank je wel, ik reset de ecu hier wel even dan op me werk, tijd zat.
dank je wel alvast.
DuFF wrote:Tim @X wrote:Dat lampje had laatst bij mij ook gebrandt, zat ik ergens op de Duitse Autobahn, maar ik ben er gewoon mee thuisgekomen, toen heb ik de ECU gereset, en daarna niet meer gehad
ok dank je wel, ik reset de ecu hier wel even dan op me werk, tijd zat.
dank je wel alvast.
TOPIC KAN GESLOTEN WORDEN, KBEN ALWEER THUIS EN ER GING NIKS BRANDEN tevens loopt ie nu beter stationair als eerst, ...