Citromobile 2006
Moderators: Browny, webmasters
-
- AX Spaster Mammer
Drake wrote:voelde me vanochtend nog steeds beroerd en besloot maar in bed te blijven, voel me nu igg al iets beter. Heb wel wat gemist zo te horen
Vind je het gek dat je last van je oren hebt. De tering wat een mega kabaal heb jij de hele dag in gestaan.
Beterschap.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Het was heel gezellig, ik heb wat gear aan kunnen schaffen en velen waren verbaasd dat er zelfs een AXClub was . Oja, Ivar had nog geen cursus balletje balletje gekregen van zon gast die daar rond liep. Jammer genoeg had Marc alweer pech met de rode, tijdens zijn heenweg was zijn kap van de distributierem eronderuit gevallen.
Paar foto's komen nog!
Paar foto's komen nog!
20-08-2007 wordt geschiedenis geschreven
Voer voor je hoedenplank, tast toe proef die woofer...
-
- AX super weirdo
Nick wrote:Het was heel gezellig, ik heb wat gear aan kunnen schaffen en velen waren verbaasd dat er zelfs een AXClub was . Oja, Ivar had nog geen cursus balletje balletje gekregen van zon gast die daar rond liep. Jammer genoeg had Marc alweer pech met de rode, tijdens zijn heenweg was zijn kap van de distributierem eronderuit gevallen.
Paar foto's komen nog!
Kap van zijn distributie eraf gevallen??
Freude am Fahren.
-
- Moeder Overste
master-arnie wrote:Nick wrote:Het was heel gezellig, ik heb wat gear aan kunnen schaffen en velen waren verbaasd dat er zelfs een AXClub was . Oja, Ivar had nog geen cursus balletje balletje gekregen van zon gast die daar rond liep. Jammer genoeg had Marc alweer pech met de rode, tijdens zijn heenweg was zijn kap van de distributierem eronderuit gevallen.
Paar foto's komen nog!
Ja en de rest!!!!!!!
master-arnie wrote:Nick wrote:Het was heel gezellig, ik heb wat gear aan kunnen schaffen en velen waren verbaasd dat er zelfs een AXClub was . Oja, Ivar had nog geen cursus balletje balletje gekregen van zon gast die daar rond liep. Jammer genoeg had Marc alweer pech met de rode, tijdens zijn heenweg was zijn kap van de distributierem eronderuit gevallen.
Paar foto's komen nog!
Ja of die kap ik had het niet goed verstaan, in ieder geval, het lag bloot.
Als er iets tussenkomt is het afgelopen
-
- AX super weirdo
Citrosanfan wrote:master-arnie wrote:Nick wrote:Het was heel gezellig, ik heb wat gear aan kunnen schaffen en velen waren verbaasd dat er zelfs een AXClub was . Oja, Ivar had nog geen cursus balletje balletje gekregen van zon gast die daar rond liep. Jammer genoeg had Marc alweer pech met de rode, tijdens zijn heenweg was zijn kap van de distributierem eronderuit gevallen.
Paar foto's komen nog!
Ja en de rest!!!!!!!
Geknapt of vastgelopen?
Freude am Fahren.
wat was er aan 't einde wat zo leuk was? ben om 'n uur of kwart over 3 vertrokken na bijna 5 uur lopen, kijken en kopen
haha nog eentje, gisteren me auto helemaal gewassen, zag er weer echt strak blauw/zwart uit. Parkeer 'm daar op 't terrein....
en na 't eerste rondje kom ik terug; hebben van die k*tvogels m'n hele auto ondergekakt
haha nog eentje, gisteren me auto helemaal gewassen, zag er weer echt strak blauw/zwart uit. Parkeer 'm daar op 't terrein....
en na 't eerste rondje kom ik terug; hebben van die k*tvogels m'n hele auto ondergekakt
Last edited by Glenn@nl on SunMay07, 2006 8:33:00 PM, edited 1 time in total.
master-arnie wrote:Citrosanfan wrote:master-arnie wrote:Nick wrote:Het was heel gezellig, ik heb wat gear aan kunnen schaffen en velen waren verbaasd dat er zelfs een AXClub was . Oja, Ivar had nog geen cursus balletje balletje gekregen van zon gast die daar rond liep. Jammer genoeg had Marc alweer pech met de rode, tijdens zijn heenweg was zijn kap van de distributierem eronderuit gevallen.
Paar foto's komen nog!
Ja en de rest!!!!!!!
Geknapt of vastgelopen?
Het krijste erg hard, weet nog niet precies alles want Marc begon net met sleutelen en vertrokken ik en mn broer. We zullen het dus wel horen van Marc.
-
- Moeder Overste
master-arnie wrote:Citrosanfan wrote:master-arnie wrote:Nick wrote:Het was heel gezellig, ik heb wat gear aan kunnen schaffen en velen waren verbaasd dat er zelfs een AXClub was . Oja, Ivar had nog geen cursus balletje balletje gekregen van zon gast die daar rond liep. Jammer genoeg had Marc alweer pech met de rode, tijdens zijn heenweg was zijn kap van de distributierem eronderuit gevallen.
Paar foto's komen nog!
Ja en de rest!!!!!!!
Geknapt of vastgelopen?
geen van beide, was iets heel anders, maar laat t m zelf maar vertellen...........Hij kon iig rijdend naar huis en is daar ook aangekomen!
Ik had ook al vernomen dat Marc thuis iig gehaald had.
Zelf was ik er zaterdag, Anne meegenomen en met Joost en Kevin.
Wel leuk hoor om 's een keer zelf achter een stand te zitten, kun je gratis koffie halen
Veel mensen die niet wisten dat er een AX club bestond. Ook meerdere mensen voorbij gekomen die tegen hun zoon zeiden dat dat een mooie 'eerste' auto voor hem was.
Meerdere mensen die vragen waar de saxo club zit...
En nog een Hongaar die met duits/engels en handen en voeten duidelijk wist te maken dat hij er drie had.
Was een prima dag, heerlijk vermaakt, en oooooh dat parkeerterrein, de ene schitterende auto gekiekt zie je alweer de volgende...
Zelf was ik er zaterdag, Anne meegenomen en met Joost en Kevin.
Wel leuk hoor om 's een keer zelf achter een stand te zitten, kun je gratis koffie halen
Veel mensen die niet wisten dat er een AX club bestond. Ook meerdere mensen voorbij gekomen die tegen hun zoon zeiden dat dat een mooie 'eerste' auto voor hem was.
Meerdere mensen die vragen waar de saxo club zit...
En nog een Hongaar die met duits/engels en handen en voeten duidelijk wist te maken dat hij er drie had.
Was een prima dag, heerlijk vermaakt, en oooooh dat parkeerterrein, de ene schitterende auto gekiekt zie je alweer de volgende...
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Het was heel gezellig gister, en ik heb naast een club shirt, ook een paar mooie posters en een folders van een AX met volleder interieur gekocht
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
-
- AX Master
CitroMobile... de zondag was inderdaad super geslaagd
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en volgend jaar ben ik er ZEKER weer
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en volgend jaar ben ik er ZEKER weer
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw