Tof bakkie
Kevin aka kakanox
Moderator: webmasters
-
arnie
- AX super weirdo

Ik wou zeggen! Denk dat die 1.1 sneller is dan een dieselIceByte wrote:dan zit je met een diesel al helemaal verkeerd, top 150 maxkakanox wrote:Hahah, tsja, we kunnen het er lang of kort over hebben maar ik riep al eens eerder dat ik nooit meer terug wil naar een 1.1i. Snelheid opgeven = niks voor mij...
Freude am Fahren.
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
A.s. weekend maar eens ff repareren denk ik.
Nog ??n update trouwens, maar dan niet over de AX: Mogelijk ga ik permanent rijden in een Daihatsu Charade TS Turbodiesel. Van die auto heb ik de koppakking, drijfstanglagers en 2 zuigers vervangen en hij loopt nu vrij aardig, heeft alleen een kromme achteras. Die wil ik eigenlijk vervangen voor die van een 1.3i TXF, en dan ook de versnellingsbak, tussenbak, aandrijfassen enz. zodat ik 4WD heb. Dat dus alleen als ik ermee blijf rijden...
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
Trust me, Charade is echt nog geen foto's waard.. is sowieso geen foto's waard, want ze rijden best grappig maar eigenlijk vind ik ze lelijk 
Mijn vorige had nog een mooie kleur (beetje grijsblauwig), dat is bij deze ook al niet gelukt.. maarja, voor 300 euro mag je niet zeiken natuurlijk.
@ DuFF: Je ruikt het alleen, het spuit er niet uit... je eetlust vergaat er wel van, ranzig spul
Mijn vorige had nog een mooie kleur (beetje grijsblauwig), dat is bij deze ook al niet gelukt.. maarja, voor 300 euro mag je niet zeiken natuurlijk.
@ DuFF: Je ruikt het alleen, het spuit er niet uit... je eetlust vergaat er wel van, ranzig spul
-
arnie
- AX super weirdo

het lijkt me inderdaad ook erg apart als dit een hersenbeschadiging zou opleveren. Dan zouden ze het nooit mogen verkopen laat staan gebruiken.IceByte wrote:ach, heb de mijne net gedaan, zo'n vaart zal het met hersenbeschadiging wel niet lopen, misschien als je het spul gaat drinken ofzo.
Je merkt het met name aan je ruiten, deze zullen helemaal wittig en vettig uitslaan, en toen ik mn vinger onderin de kachel stak wist ik meteen hoe laat het was
Freude am Fahren.
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer