Alweer aangehouden!!

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
AX_Powah
AX Master
AX Master

Alweer aangehouden!!

Post by AX_Powah »

Het is echt niet meer te geloven! De afgelopen 3 weken 7x aangehouden. Vandaag, maandag lijkt de trend zich voor te zetten:

Ik rijdt van schijndel naar den bosch op weg naar school en ga na het provinciehuis en de benzinepomp links af, ik kijk ff op me telefoon hoe laat t is, zie ik over me schouder een agent staan (stond verdekt opgesteld) die iets tegen zijn "walkie talkie" zegt. Ikke vlug mijn mobiel in me dashbord kastje en 50 rijden.

En toen zag ik de rest van de politiepetten al staan, lasergun op me gericht en ik kreeg t teken dat ik moest stoppen. kei hoge drempel daar dus t duurde ff en meneer agent had haast...
" Hallo jongeman, u zat te bellen" .
"Nee hoor, ik ben aan t autorijden, dan mag dat niet".
"Toch vreemd, Mijn collega geeft t net door"
"Inderdaad erg vreemd, hoe komt ie daar toch bij??"
"Heb je wel een telefoon bij?"
"Ergens wel, ff zoeken hoor" (ik kijk in me jas, tas, broek, stap ff uit en ohja hij ligt in me dashboard kastje). Ik laat me laatste gesprek zien, zowel ingaand als uitgaand en mijn smsjes. Allemaal gisteren, nix van vandaag erbij :)
"Hmm, ik blijf het vreemd vinden maar het blijft bij een waarschuwing"
Papieren graag!
Ikke de hele ax-registratie overhandigd en dat klopte allemaal :P toen wou mr. agent nog ff grappig zijn: "mijn laatste vraag, waar ga je met dat vliegtuig na toe (duidde op mijn spoiler en 3puntsgordels)?"
Ik pak mijn papieren terug en zeg: "Naar schiphol. fijne middag 8) "

Het mooie is dus: 8x aangehouden en ? 0,- naar de overheid :)
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Re: Alweer aangehouden!!

Post by Popmart »

AX_Powah wrote: toen wou mr. agent nog ff grappig zijn: "mijn laatste vraag, waar ga je met dat vliegtuig na toe (duidde op mijn spoiler en 3puntsgordels)?"
Ik pak mijn papieren terug en zeg: "Naar schiphol. fijne middag 8) "

Het mooie is dus: 8x aangehouden en ? 0,- naar de overheid :)

:Thnks

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

:lol: Shiphol :lol:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Citrosan
AX Master
AX Master

Post by Citrosan »

Schiphol :lol: , die ga ik onthouden :)
Maar das toch wel netjes he, 8 keer aangehouden en nul,nul betaald.
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!

Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Haha, sterke opmerking :lol: Zijn idd etters de laatste tijd.

Toevallig afgelopen weekend: Ik reed naast een politieauto (in Eindhoven), op de meest linkerbaan, reed iets harder dan zij (1 km/h verschil ofzo). Ik moest invoegen naar rechts, voor me was een verdrijvingsvlak, dus ik geef een klein beetje extra gas bij om het verdrijvingsvlak niet te raken... Doen zij dat ook!

Dus ik denk "stik erin", geef een dot gas en ga voor ze naar rechts (met 2 wielen over het verdrijvingsvlak).

Aangezien ik niet alleen was maar nog met 2 andere auto's stopten er dus 3 auto's op de vluchtstrook, en meneer kwam een bonnetje uitschrijven op basis van artikelnr. blabla dat ik een bon krijg wegens het rijden op een verdrijvingsvlak. Dus ik zeg "kan u me ook het artikelnummer vertellen van die wet waarin staat dat een bestuurder niet mag versnellen als hij/zij ingehaald wordt? dan kan ik dat in m'n bezwaarschrift zetten"

Na veel vijven en zessen kreeg ik een waarschuwing en mocht ik doorrijden... sukkels!

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

ik ben nog nooit aangehouden.

1 keer een algemene alcoholcontrole gehad toevallig vorige week waarbij ze ook auto's aan het controleren waren (drugs e.d denk ik) maar ik mocht na het blazen meteen doorrijden zullen wel gedacht hebben in die toyota past toch niks :lol: .

Post Reply