we mogen 20gb p/m en we zaten vanmiddag op 11gb

hopelij kis het tijdelijk, maar we moeten evne uitzoeken waar het vandaan komt!
Moderator: webmasters
Rock's wrote:Ik kan hier zoooooooooooow pissig om worden......
Ik maak mijn plaatje KLEINER dan 100 x 60
Ik sla hem op met een totale ruk kwaliteit om hem zo klein mogelijk te houden maar helaas wel korrelig wordt....... met het opslaat onder GIF wordt het nog kleiner qua data......dus doe ik dat ook maar........ en NOG komt hij niet onder de 10.000 bites![]()
En dat terwijl ik kraakheldere avatars zie van medecluppers van 100x100 opgeslagen met JPEG.......en dat onder de 4000 bytes
WAT DOE IK FOUT !.........ik kan hier niet tegen............. ben ik nou zo onhandig, of zit het mij gewoon niet mee ?....... ik ben bang van het eerste omdat die kutcomputers altijd doen wat je vraagt....
Staat dit hier goed ?.......of hoort dit bij frustraties
q01z wrote:hopelij kis het tijdelijk, maar we moeten evne uitzoeken waar het vandaan komt!
MBa@NL wrote:q01z wrote:hopelij kis het tijdelijk, maar we moeten evne uitzoeken waar het vandaan komt!
NOTE: These CSS definitions are stored within the main page body so that you can use the phpBB2
theme administration centre. When you have finalised your style you could cut the final CSS code
and place it in an external file, deleting this section to save bandwidth.
ken je dit stukje in de bron van IEDERE pagia al?
als je je stylesheet in een CSS bestand houdt dan scheeld dat HEEL veel want een css bestand wordt 1 keer ingeladen en als je css in de bron staat wordt het iedere keer opnieuw geladen
scheelt misschien wel een gig per maand en mischien wel meer
suc6
Michel