Ax werkt verslavend

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
mandy
AX liefhebber
AX liefhebber

Ax werkt verslavend

Post by mandy »

Eindelijk het is zo ver mijn nichtje heeft een ax gekocht :lol:
een spot 1.1 i uit '96 . echt een mooi bakkie . ze zal hem eigenlijk pas maandag ophalen . maar ik ben zo vrij geweest hem gister al op te halen voor haar , ze had niet eerder de tijd dan maandag . het was wel een hele eer om als eerste in haar axje te rijden . We hebben haar verast op het werk . ik stond in haar auto voor de deur en toeterde . ze wist niet wat ze zag . ze straalde helemaal . :lol:
De weg naar huis was wel even wennen voor haar . ze is een zware en grote auto gewent dus op de snelweg was ze een beetje aan het slingeren :wink: ja beetje wind gevoelig .
toen haar auto op de parkeerplaats stond en zij binnen was heb ik even snel een flyer uit mijn auto gehaald en onder haar ruitenwisser gedaan :lol:
Ze gaat haar ook hier aanmelden dus jullie zullen nog wel van haar horen.
groetjes mandy
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

Verslavend ?.....niks van gemerkt :wink: :lol:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

AX_Powah
AX Master
AX Master

Post by AX_Powah »

heb ik ook helemaal geen last van :lol:
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

mandy
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by mandy »

Rock's wrote:Verslavend ?.....niks van gemerkt :wink: :lol:

ja sorry had even moeten vermelden dat ze naardat ze mijn auto heeft meegehad ook een ax-je wilde :oops: .
omdat ze mijn ax-je zo lekker vond rijden :lol:
R.I.P

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

Dat had ik wel begrepen,..... waar ik op doelde is dat de meeste mensen hier die hun AX verkopen binnen een jaar weer terug zijn met een AX..... deze jongen heeft zich een keer of 8 aan die steen gestoten..... 8)
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by thommes »

ik denk dat je altijd wel verslaafd raakt aan je eerste auto, omdat je dan weinig kennis hebt van andere auto's. Ik zelf ben ook verslaafd aan de feeling van de AX, t is gewoon een superfijn wagentje waar je bijvoorbeeld in de stad alles mee kan en de kosten die het auto'tje meebrengt zijn ook goed te doen. T is ook weer is wat anders als het volkswagentje wat je per dag 459903.32 keer ziet...
**Stay Tuned**
Image
Image

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Zodra mijn zusje een rijbewijs heeft wil ze ook een AX kopen zei ze. "Dan kun jij 'm maken" :D

Ik heb nu al zin om met d'r mee op autojacht te gaan :) Duurt alleen nog tot september voor ze 18 is en dan nog een half jaar voor ze een rijbewijs heeft schat ik (ze wil geen 10dagencursus).
Kijk uit, een Cactussssss

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

thommes wrote:ik denk dat je altijd wel verslaafd raakt aan je eerste auto, omdat je dan weinig kennis hebt van andere auto's. Ik zelf ben ook verslaafd aan de feeling van de AX, t is gewoon een superfijn wagentje waar je bijvoorbeeld in de stad alles mee kan en de kosten die het auto'tje meebrengt zijn ook goed te doen. T is ook weer is wat anders als het volkswagentje wat je per dag 459903.32 keer ziet...

Ax verslavend? Ik kon nog geen 2 weken zonder :wink:

Ik rij in zeer veel verschillende auto's en weet dus wel wat er op de markt is, maar niets kan tippen aan de prestaties en rijeigenschappen van een AX. Ja, uiteraard rijdt bijvoorbeeld een audi of vw beter, maar bij een AX komt ook nog een beetje emotie voor....
Freude am Fahren.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

psies ax rijd gewoon leuk en goed zelfs mensen die dagelijks in dikke bmw's en audi's rijden zijn onder de indruk, maar er zijn wel alternatieven hoor :wink: hoewel er niet veel zijn.
maar ik zou in de klasse van een ax niets anders willen hebben.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Drake wrote:psies AX rijd gewoon leuk en goed zelfs mensen die dagelijks in dikke bmw's en audi's rijden zijn onder de indruk, maar er zijn wel alternatieven hoor :wink: hoewel er niet veel zijn.
maar ik zou in de klasse van een AX niets anders willen hebben.

Btw vandaag op de A15 vanaf Gorinchem tot Tiel een heel stuk achter een Chrysler 300C Hemi aangereden. Hij liep constant weg, maar haalde hem constant bij met 180+.

Bestuurder was een oudere welgestelde man (gezien kledingstijl). Op een gegeven moment houdt hij in en laat me voorbij komen. Hij hard lachen en duimpje omhoog. Vanaf dat moment kon mijn dag niet meer stuk :lol:

Dat is echt het AX gevoel, niemand verwacht het, maar hij doet het toch iedere keer weer....
Last edited by arnie on SatApr22, 2006 8:06:28 PM, edited 1 time in total.
Freude am Fahren.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

Psies :lol: , ik heb met emmer ook veel positieve reacties gelukkig :)
alleen zijn er altijd van die stomme sjonnies die willen sprinten als je ernaast staat, nu ben ik niet weg van een sprintje maar niet met een auto van 21 jaar oud waar ik zuinig op ben :?.

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

Drake wrote:Psies :lol: , ik heb met emmer ook veel positieve reacties gelukkig :)
alleen zijn er altijd van die stomme sjonnies die willen sprinten als je ernaast staat, nu ben ik niet weg van een sprintje maar niet met een auto van 21 jaar oud waar ik zuinig op ben :?.

ach, gewoon een paar keer gasgeven alsof je mee gaat doen, en dan heerlijk rustig optrekken terwijl die sjonnies hun auto weer afraggen :D

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

psies :lol: of wachten tot er een bocht aankomt :wink: :D

mandy
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by mandy »

dit is hem dan . hier staan onze ax-jes samen . ik vind het echt een hele mooie kleur . heb al geprobeert te ruilen maar daar trapt ze niet in :wink:

Image

Image
R.I.P

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

oei das een leuk modelletje met type 3 grill en musketier onderachter spoler
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Post Reply