Trajectcontrole
Moderators: Rock's, webmasters
Trajectcontrole
nu ook bij Arnhem op de A12 tussen Velperbroek en Waterberg en vicaversa
Schijnbaar actief vanaf volgende week. En er staan (nog) geen waarschuwingsborden bij. Maar je ziet het systeem duidelijk hangen!
Waar hangen die systemen nu overal?
- A13 overschie
- A4 ergens
- A12 denhaag 80km zone
- A12 Utrecht
- A 12 ongeveer bij de meern
- A2 richting Adam bij breukelen
- A12 bij Arnhem
- A10 ring west
meer?
Schijnbaar actief vanaf volgende week. En er staan (nog) geen waarschuwingsborden bij. Maar je ziet het systeem duidelijk hangen!
- A13 overschie
- A4 ergens
- A12 denhaag 80km zone
- A12 Utrecht
- A12 bij Arnhem
- A10 ring west
meer?
Re: Trajectcontrole
Eriks wrote:nu ook bij Arnhem op de A12 tussen Velperbroek en Waterberg en vicaversa
- A13 overschie
- A4 ergens
- A12 denhaag 80km zone
- A12 Utrecht
- A12 bij Arnhem
- A10 ring west
- Westerscheldetunnel van zeeland naar zeeuws vlaanderen
meer?
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Complete lijst:
A2 tussen Maarssen en Breukelen - maximumlimiet: 120 km/h;
A4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep - maximumlimiet: 120 km/h;
A10 tussen Nieuwe Meer en Coentunnel (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;
A12 parallelrijbanen, tussen Oudenrijn en Lunetten (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;
A12 hoofdrijbaan, tussen Lunetten en De Meern (in beide richtingen) - maximumlimiet: 100 km/h;
A12 tussen De Meern en Woerden - maximumlimiet: 120 km/h;
A12 Utrechtsebaan, tussen Prins Clausplein en Den Haag (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;
A13 Overschie, tussen Berkel en Rodenrijs en Delft Noord (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;
A20 tussen Kleinpolderplein en Terbregseplein (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;
N919 bij Veenhuizen - maximumlimiet: 80 km/h;
Zeelandbrug (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;
Flevoland (verplaatsbaar systeem) - maximumlimiet: 100/80 km/h;
Westerscheldetunnel (in beide richtingen) - maximumlimiet: 100 km/h.
Ook is er op de N381 in Friesland een trajectcontrolesysteem actief, in beheer van de provincie Friesland.
A2 tussen Maarssen en Breukelen - maximumlimiet: 120 km/h;
A4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep - maximumlimiet: 120 km/h;
A10 tussen Nieuwe Meer en Coentunnel (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;
A12 parallelrijbanen, tussen Oudenrijn en Lunetten (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;
A12 hoofdrijbaan, tussen Lunetten en De Meern (in beide richtingen) - maximumlimiet: 100 km/h;
A12 tussen De Meern en Woerden - maximumlimiet: 120 km/h;
A12 Utrechtsebaan, tussen Prins Clausplein en Den Haag (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;
A13 Overschie, tussen Berkel en Rodenrijs en Delft Noord (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;
A20 tussen Kleinpolderplein en Terbregseplein (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;
N919 bij Veenhuizen - maximumlimiet: 80 km/h;
Zeelandbrug (in beide richtingen) - maximumlimiet: 80 km/h;
Flevoland (verplaatsbaar systeem) - maximumlimiet: 100/80 km/h;
Westerscheldetunnel (in beide richtingen) - maximumlimiet: 100 km/h.
Ook is er op de N381 in Friesland een trajectcontrolesysteem actief, in beheer van de provincie Friesland.
bij Arhem was het systeem gisteren nog niet actief. Ik zag nog niets flitsen. Als ze erg geen waarschuwingsborden bijzetten gaan er de eerste weken 1000-den op de bon. Sinds de vaste flitskast hier weg is rijdt 0% 120+ ipv 100.
Je zult er dagelijks heen en terug langs komen en pas na 6 weken de eerste bonnen binnen krijgen
Kost je je hele maandsalaris!
Je zult er dagelijks heen en terug langs komen en pas na 6 weken de eerste bonnen binnen krijgen

Ja, je ziet boven de weg voor iedere rijbaan een camera hangen, zelfs boven de vluchtstrook. Iedere voorbijgangen wordt gefotografeerd bij binnenkomst van de zone. Foto wordt naar de centrale (intel) computer gestuurd met de tijd van binnenkomst.
Bij het verlaten van de zone worden weer alle voorbijgangers gefotografeerd en ook deze worden met tijd naar de centrale pc gestuurd.
De pc herkent het voertuig en berekend de tijd en dus de snelheid over het traject. Is het oke, dan wordt de foto gewist. Was je te snel dan gaan de fotos naar justitie.
Bij het verlaten van de zone worden weer alle voorbijgangers gefotografeerd en ook deze worden met tijd naar de centrale pc gestuurd.
De pc herkent het voertuig en berekend de tijd en dus de snelheid over het traject. Is het oke, dan wordt de foto gewist. Was je te snel dan gaan de fotos naar justitie.
Haha! Dat zou mooi zijn.
Volgens mij leest het systeem inderdaad het nummerbord. Bizar dat dat kan tegenwoordig.
ik las laats dat er nu ook enkele politiewagens rondrijden met een systeem in de auto dat automatisch alle nummerborden leest die in vizier komen. Er gaat een bel rinkelen als er een auto in de buurt is zonder verzekering of apk - inprincipe goed -> vooral zonder verzekering rijden vind ik erg lomp.
Volgens mij leest het systeem inderdaad het nummerbord. Bizar dat dat kan tegenwoordig.
ik las laats dat er nu ook enkele politiewagens rondrijden met een systeem in de auto dat automatisch alle nummerborden leest die in vizier komen. Er gaat een bel rinkelen als er een auto in de buurt is zonder verzekering of apk - inprincipe goed -> vooral zonder verzekering rijden vind ik erg lomp.
GTE wrote:verrek, ook die paralelbaan op de A12?? Als ik vanaf Ouderijn naar Nieuwegein rij (eerste afslag weer) rij ik altijd nog te hard, dacht dat ze daar nog niet meten, dan moet dat gaan over 100meter ofzo, want om de 100meter zit een afslag
Volgens mij is dat zelfs een 80 km zone, maar daarin kan ik mij vergissen....
Ax 1.1 tge "Prullenbak Op Wielen"
-
- AX Spaster Mammer