voorportier gesloopt
Moderator: webmasters
voorportier gesloopt
Iemand heeft vannacht geprobeerd mijn auto open te breken .. tweede keer al trouwens .. maar tot 2x toe niet gelukt ..
Een paar jaar geleden kwam ik nog goed weg. Toen hoefde namelijk alleen het vervangen te worden.
Nu heeft die m*ngool een schroevendraaier tussen de ruit en de deurstijl gezet, waardoor de hele deur verbogen is ... Stelletje klootzakken! Net ook maar weer aangifte gedaan, maar dat zal ook weinig uitrichten..
Kan iemand me helpen aan een nieuw voorportier (bestuurderskant), kleurcode EMW??
Niet mijn auto, maar deze kleur is het: http://83.82.166.10/imgupld/images/DSCF1786.JPG
(Staat ook al in "gezocht")
Of weet iemand op de sloop iets te staan??
Waar zijn er trouwens sowieso slopen in de omgeving van Delft?
Een paar jaar geleden kwam ik nog goed weg. Toen hoefde namelijk alleen het vervangen te worden.
Nu heeft die m*ngool een schroevendraaier tussen de ruit en de deurstijl gezet, waardoor de hele deur verbogen is ... Stelletje klootzakken! Net ook maar weer aangifte gedaan, maar dat zal ook weinig uitrichten..
Kan iemand me helpen aan een nieuw voorportier (bestuurderskant), kleurcode EMW??
Niet mijn auto, maar deze kleur is het: http://83.82.166.10/imgupld/images/DSCF1786.JPG
(Staat ook al in "gezocht")
Waar zijn er trouwens sowieso slopen in de omgeving van Delft?
Zwaar balen man....
Je kan van Bemmelen proberen, die haalt regelmatig AX'jes op als tussenstation tussen het ongeluk / overlijden en de sloop om bruikbare onderdelen vanaf te halen.
Zitten twee slopen aan de r'damse weg als je vanaf L&R naar R'dam rijdt.
Eentje achter het woonwagenkamp, heb ik ook wel's een AX zien staan.
En een grote autodemontage iets verderop.
Je kan van Bemmelen proberen, die haalt regelmatig AX'jes op als tussenstation tussen het ongeluk / overlijden en de sloop om bruikbare onderdelen vanaf te halen.
Zitten twee slopen aan de r'damse weg als je vanaf L&R naar R'dam rijdt.
Eentje achter het woonwagenkamp, heb ik ook wel's een AX zien staan.
En een grote autodemontage iets verderop.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- Drempelkiller
WouterL wrote:De boel is dusdanig verbogen dat ik het raam uberhaupt niet echt meer naar beneden durf te draaien. Gaat niet echt soepel meer...
Alle raamrubbers verwijderen, daarna krijgt het raam mogelijk voldoende ruimte om naar beneden te kunnen draaaien.
bovenkant deur weer een beetje in fatsoen buigen, raamrubbers monteren en de zaak is weer tijdelijk dicht.
Sterkte met de reparatie.
Groetjes, Henk
PS kijk ook is op marktplaats, speurders, de onderdelenlijn e.d.
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Re: voorportier gesloopt
WouterL wrote:Kan iemand me helpen aan een nieuw voorportier (bestuurderskant), kleurcode EMW??
Het is voor jou een eind rijden en het is niet de goedkoopste sloop, maar de Mettler in Schijndel heeft een AX in die kleur staan. Hij viel me op omdat ik dezelfde kleur heb
Weet eerlijk gezegd niet in wat voor staat de deuren zijn, maar weet zeker dat ik die kleur gezien heb (week of 3 geleden).
Als je wilt kan ik wel een keer kijken ik woon er een paar km vandaan...
Heb je misschien vanmiddag tijd om er eventueel even langs gaan?
Morgen moet ik toch naar Maastricht en is het het me wel waard om even een stukje om te rijden als ik weet dat er een portier op me wacht!
Kratje bier voor jou als ik er een goed portier vandaan weet te halen (voor een normale prijs)!!!
Mocht ie goed zijn mag je hem zelfs wat mij betreft wel meteen meenemen! Dan pik ik hem morgen of zondag avond bij jou op??
Of loop ik nu wat op de zaken vooruit??
Morgen moet ik toch naar Maastricht en is het het me wel waard om even een stukje om te rijden als ik weet dat er een portier op me wacht!
Kratje bier voor jou als ik er een goed portier vandaan weet te halen (voor een normale prijs)!!!
Mocht ie goed zijn mag je hem zelfs wat mij betreft wel meteen meenemen! Dan pik ik hem morgen of zondag avond bij jou op??
Of loop ik nu wat op de zaken vooruit??
dyane69 wrote:WouterL wrote:Kan iemand me helpen aan een nieuw voorportier (bestuurderskant), kleurcode EMW??
Het is voor jou een eind rijden en het is niet de goedkoopste sloop, maar de Mettler in Schijndel heeft een AX in die kleur staan. Hij viel me op omdat ik dezelfde kleur heb
Weet eerlijk gezegd niet in wat voor staat de deuren zijn, maar weet zeker dat ik die kleur gezien heb (week of 3 geleden).
Als je wilt kan ik wel een keer kijken ik woon er een paar km vandaan...
goed gezien als het de gestapelde is, het is een 5 deurs maar de deuren zitten er niet meer in! (moet je mettler dus even voor bellen of die op voorraad zijn gezet)
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
WouterL wrote:Morgen moet ik toch naar Maastricht en is het het me wel waard om even een stukje om te rijden als ik weet dat er een portier op me wacht!
Ik ga vanmiddag nog ff naar sloperijen in Heerlen, en aangezien Maastricht in de buurt is, zal ik eens kijken of ik dat kleurtje tegenkom.
Joost wrote:goed gezien als het de gestapelde is, het is een 5 deurs maar de deuren zitten er niet meer in! (moet je mettler dus even voor bellen of die op voorraad zijn gezet)
Precies dat was hem
WouterL wrote:Heb ze al een mail gestuurd. Even kijken of ze daar op reageren, anders bel ik vanmiddag wel ff.
Dan wacht ik even af of je iets meer weet, ik pb je wel even mijn mobiel nummer voor het geval dat...
Heb nog geen reactie gehad, dus zal ze zo even bellen.
Weet iemand of er verschil in de portieren van 3-deurs en 5-deurs uitvoering zit??
EDIT: er zit volgens mij inderdaad verschil tussen, dus wederom een doodlopend spoor.
Weet iemand of er verschil in de portieren van 3-deurs en 5-deurs uitvoering zit??
EDIT: er zit volgens mij inderdaad verschil tussen, dus wederom een doodlopend spoor.
Last edited by WouterL on FriApr21, 2006 3:41:17 PM, edited 1 time in total.
WouterL wrote:Heb nog geen reactie gehad, dus zal ze zo even bellen.
Hate to be the bringer of bad news....
Zie link
Is wel de goeie kleur
Had het inderdaad al gezien. Was zelf op autotrader ook maar even fotos gaan zoeken ..
Het goede nieuws is dat ik hem weer een beetje in model terug heb kunnen buigen. Ziet er nog steeds niet uit, maar ik denk/hoop dat hij weer een beetje waterdicht is.
Het slechte nieuws dat alle lokale slopen hier niets of niets in de goede kleur hebben.
Tips zijn dus nogsteeds erg welkom!!
Het goede nieuws is dat ik hem weer een beetje in model terug heb kunnen buigen. Ziet er nog steeds niet uit, maar ik denk/hoop dat hij weer een beetje waterdicht is.
Het slechte nieuws dat alle lokale slopen hier niets of niets in de goede kleur hebben.
Tips zijn dus nogsteeds erg welkom!!