Alweer te koop
Moderators: Rock's, webmasters
Alweer te koop
Ik zet het maar niet bij aangeboden want het is meer om aan te geven dat geen enkele eigenaar er echt blij mee is, maar hij is weer te koop:
De volvogele GT.
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/c ... 3D%26pv%3D
LET OP MET DEZE AUTO! Is een ex-schade auto, misschien wel gerepareerd maar de kans is zeker aanwezig dat ie nog enigzins krom is. Als je interesse hebt, en je gaat ernaar kijken, kijk dan goed!
De volvogele GT.
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/c ... 3D%26pv%3D
LET OP MET DEZE AUTO! Is een ex-schade auto, misschien wel gerepareerd maar de kans is zeker aanwezig dat ie nog enigzins krom is. Als je interesse hebt, en je gaat ernaar kijken, kijk dan goed!
Last edited by Browny on ThuMay26, 2005 4:42:45 PM, edited 2 times in total.
Wel vaag... Als je het kenteken natrekt bij de RDW op de site.
Dan zie je dat ie 9 mei van eigenaar is veranderd. Maar dat hij nu in bezit is van de slechts 2de eigenaar.
Of ze moeten de RDW site veranderd hebben. Maar vroeger kon je zo zien hoeveel eigenaren die al gehad heeft.
Dan zie je dat ie 9 mei van eigenaar is veranderd. Maar dat hij nu in bezit is van de slechts 2de eigenaar.
Of ze moeten de RDW site veranderd hebben. Maar vroeger kon je zo zien hoeveel eigenaren die al gehad heeft.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

Ik heb hem van dichtbij gezien!
ik ging kijken bij een particulier die in auto's handelde
ik had daar een 205 gekocht voor een spotprijs.
en die ax stond in de tuin en hij zag er niet uit,
er misde een paar stukjes skirt en hij was vreselijk smerig
maar dat is al wat maanden geleden.
op een foto lijkt het nog enigsinds wat maar als je er naast staat dan komt de echte waarheid boven
.
ik ging kijken bij een particulier die in auto's handelde
ik had daar een 205 gekocht voor een spotprijs.
en die ax stond in de tuin en hij zag er niet uit,
er misde een paar stukjes skirt en hij was vreselijk smerig
maar dat is al wat maanden geleden.
op een foto lijkt het nog enigsinds wat maar als je er naast staat dan komt de echte waarheid boven

-
- AX super weirdo
De AX wereld is best klein, vandaag werd het dashboard van de zwarte opgehaald bij mij, hij vertelde dat hij een volvogele AX aan het restaureren was
Jep,...... waarschijnlijk is dit hem.....ik vertelde hem dat het een bekende en beruchte auto was, hij had hem idd gekocht met iets werk....koppakking enzo..... maar hij had ook al geconstateerd dat hij nog behoorlijk krom was.
De AX wordt nu goed verzorgd en opgeknapt door iemand die bij een Citroendealer werkt, dus dat is toch weer leuk om te horen.
Ik hoop dat hij zich spoedig meldt op het forum.....

Jep,...... waarschijnlijk is dit hem.....ik vertelde hem dat het een bekende en beruchte auto was, hij had hem idd gekocht met iets werk....koppakking enzo..... maar hij had ook al geconstateerd dat hij nog behoorlijk krom was.
De AX wordt nu goed verzorgd en opgeknapt door iemand die bij een Citroendealer werkt, dus dat is toch weer leuk om te horen.

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Rock's wrote:De AX wereld is best klein, vandaag werd het dashboard van de zwarte opgehaald bij mij, hij vertelde dat hij een volvogele AX aan het restaureren was![]()
uiteraard heb je 'm erop gewezen dat ie zich is moet aanmelden bij de club ? of niet

Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX super weirdo
Browny wrote:Aad, was het een grote man met een amerikaanse bus? Die heeft bij mij het interieur opgehaald en was bezig met een gele AX, maar toen niet doorgevraagd eigenlijk.
Ik ben zelf ook een grote man, dus ik kom voor mij niet vaak grote mannen tegen

De AX staat in Den Haag geloof ik, en de eigenaar rijdt een Saxo met een AX blok

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah