Gast, werkelijk waar, je heb een beest! ... Na meerdere keren erin gereden te hebben kan ik wel zeggen dat het gehele nieuwe ervaring van het AX rijden is, das zeker positief
Mocht je nog eens hulp nodig hebben, bijvoorbeeld met een open dak, je weet me te vinden
- massa gebrek rechter achterlicht
- dimlichtafstelling te hoog
- rechter buitenste aandrijfashoes lekt.
Kortom alle punten zijn eenvoudig op te lossen. Het APK keuringsstation vertelde mij dat de aandrijfashoes met siliconenkit eenvoudig dicht te krijgen is en daardoor zo de APK door komt.
Als ie al lekt heb je als je een beetje pech hebt binnenkort ook een kapotte homokineet..
RA licht: losse massa naar het chassis leggen werkt perfect
Wat betreft je dimlichtafstelling: Mooie eikels als ze niet de moeite willen nemen om even aan die knoppen te draaien voor je APK, ze zijn toch al met de meetapparatuur bezig!
kakanox wrote:Als ie al lekt heb je als je een beetje pech hebt binnenkort ook een kapotte homokineet..
RA licht: losse massa naar het chassis leggen werkt perfect Wat betreft je dimlichtafstelling: Mooie eikels als ze niet de moeite willen nemen om even aan die knoppen te draaien voor je APK, ze zijn toch al met de meetapparatuur bezig!
Had je wel je 55-wattertjes in je morettes gezet?
Achterlichtprobleem is idd zo verholpen . Aandrijfasje wordt binnenkort vervangen.
Afstellen van dimlicht bij morettes is een kl*te klus omdat je er moeilijk bij kunt anders hadden ze het namelijk wel gedaan! In mijn morettes zaten gewoon de 100 watt lampen
Al met al valt het wel mee en is het allemaal simpel en snel op te lossen!