
Chris aka Drake (AX First 1.6 16v / 306 xs ph3 LePuG)
Moderator: webmasters
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Chris, jullie kunnen trots zijn op het resultaat, ziet er weer fantastisch uit.
Veel plezier er weer mee, en wel heel houden hoor!
Groetjes, Henk
Veel plezier er weer mee, en wel heel houden hoor!
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
En naast de ax
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewt ... 2&start=40
kreeg de emmer ook weer wat "repairs"
-koppelingscylinder voor vervangen.
-Schakelpook ging wat stroefjes (kabels leken te kraken en het vermoeden was dat deze op waren,
echter kwam er opeens een piepgeluidje/schuur als ik schakelde bij de bak vandaan en ik wist voldoende )
scharnieren ingespoten met wd40 en wat olie/vet erbij gesmeerd, en hij schakeld weer als nieuw
echt niet verwacht dat alleen dat het prob was. Enorm verschil met eerst, maarja dat was niet gek aangezien alles kurkdroog was, wat opzich positief is aangezien het blok niet lekt.
Op het lijstje staat nu nog:
-rubbers stabi stang voor (morgen)
-gaskabel (mischien morgen)
-koppeling (mhhh...... zodra ik tijd heb
).
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewt ... 2&start=40
kreeg de emmer ook weer wat "repairs"
-koppelingscylinder voor vervangen.
-Schakelpook ging wat stroefjes (kabels leken te kraken en het vermoeden was dat deze op waren,
echter kwam er opeens een piepgeluidje/schuur als ik schakelde bij de bak vandaan en ik wist voldoende )
scharnieren ingespoten met wd40 en wat olie/vet erbij gesmeerd, en hij schakeld weer als nieuw
echt niet verwacht dat alleen dat het prob was. Enorm verschil met eerst, maarja dat was niet gek aangezien alles kurkdroog was, wat opzich positief is aangezien het blok niet lekt.
Op het lijstje staat nu nog:
-rubbers stabi stang voor (morgen)
-gaskabel (mischien morgen)
-koppeling (mhhh...... zodra ik tijd heb

Vorige week de gaskabel vervangen, niet echt het meest makkelijke klusje bij een auto als deze, maar opzich ging het prima,
Nadeel aan de emmer is dat wat je ook doet, je moet altijd onder de auto zijn
oude kabel
De onderkant is niet echt de meest prettige omgeving om te werken
Verder zijn er wat test's uitgevoerd en de ruimte voor is geschikt bevonden voor wat geweld
, maar daar later nog meer over.
Nadeel aan de emmer is dat wat je ook doet, je moet altijd onder de auto zijn

oude kabel
De onderkant is niet echt de meest prettige omgeving om te werken

Verder zijn er wat test's uitgevoerd en de ruimte voor is geschikt bevonden voor wat geweld
