Spreekt voor zich.
Volgens mij heeft ie best wel heel veel geluk gehad.
http://www.gougoule.com/crash_audi/
Bestuurder heeft het trouwens met slechts een paar krassen overleeft.
Bizar ongelukje...
Moderators: Rock's, webmasters
Bizar ongelukje...
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

-
- Archivaris
Re: Bizar ongelukje...
En gelukkig deed de airbag z'n werk perfect

Wat doen die witte zakken daar op de eerste foto?Mark wrote:Bestuurder heeft het trouwens met slechts een paar krassen overleeft.

Groetjes,
Michel
Ik kan dat stuk tekst niet meer vinden waar de link in stond...
Maar daar stond echt bij dat ie het overleeft had met flinke schaafwonden. Tja.. Een geluk bij een flink ongeluk in dit geval.
Edit: Gevonden!
Een ongeluk zit in een klein hoekje. De eigenaar van deze Audi kan erover meepraten. Een fractie van een seconde lette hij niet op en verloor de macht over het stuur. Carambolerend eindigde zijn rit bij boom twaalf. Wonderwel overleefde hij de crash. Met een paar schrammen rijker en een auto armer belandde hij in het ziekenhuis. De revalidatie verloopt voorspoedig. Volgens de laatste berichten is hij gespot in een autoschowroom.
Maar daar stond echt bij dat ie het overleeft had met flinke schaafwonden. Tja.. Een geluk bij een flink ongeluk in dit geval.
Edit: Gevonden!
Een ongeluk zit in een klein hoekje. De eigenaar van deze Audi kan erover meepraten. Een fractie van een seconde lette hij niet op en verloor de macht over het stuur. Carambolerend eindigde zijn rit bij boom twaalf. Wonderwel overleefde hij de crash. Met een paar schrammen rijker en een auto armer belandde hij in het ziekenhuis. De revalidatie verloopt voorspoedig. Volgens de laatste berichten is hij gespot in een autoschowroom.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

Mark wrote:Carambolerend eindigde zijn rit bij boom twaalf.

Zo te zien eerder bij boom negen t/m veertien....
Zal wel een lekker vaartje hebben gehad.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage

-
- AX Master
Tjeez... ongelovelijk zeg 

Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
Re: Bizar ongelukje...
MBa@NL wrote:En gelukkig deed de airbag z'n werk perfect
Wat doen die witte zakken daar op de eerste foto?Mark wrote:Bestuurder heeft het trouwens met slechts een paar krassen overleeft.
Groetjes,
Michel
Volgens mij zijn die witte zakken airbags. Tegenwoordig komen die dingen overal vandaan. Aircurtains en dat soort units. In m'n mini komen ze zelfs uit de stoelen! Niet dat ik dat wil testen.
Maar vaag dat er niets uit het stuur gekomen is.
Ik heb ook wel eens gehoord dat sommige autos met lichte schade aan bijvoorbeeld de neus maar met geklapte airbag al snel totalloss zijn omdat een nieuwe airbag monteren te duur is. Handig voor de handelaar die het stuur weer dichtplakt en een nieuwe bumper monteert. En bij een proefrit wil je veel testen, behalve die airbag!
Blijf het bizar vinden om naar die foto's te kijken...
Hoe ongeloofelijk veel kracht moet er wel niet vrijgekomen zijn om een auto op deze manier in tweeen te krijgen.
Meestal kun je van een wrak nog wel aardig wat spullen halen... Maar volgens mij is hier echt niets meer bruikbaar van. Hooguit een schakelaar is het dashboard.
Klap is zelfs zo groot geweest dat de toerenteller niet eens meer terug op 0 staat. En die andere meters ook niet een.s
Hoe ongeloofelijk veel kracht moet er wel niet vrijgekomen zijn om een auto op deze manier in tweeen te krijgen.
Meestal kun je van een wrak nog wel aardig wat spullen halen... Maar volgens mij is hier echt niets meer bruikbaar van. Hooguit een schakelaar is het dashboard.
Klap is zelfs zo groot geweest dat de toerenteller niet eens meer terug op 0 staat. En die andere meters ook niet een.s

- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.