Afgelopen tijd weer beetje geklust en me morettes zitten er op. Ook zijn de remklauwen rood gespoten, is de subwoofer achterin opnieuw aangesloten (sommige draden waren gaar) en is hij genoeg schoongemaakt.
Je moet je ff aanmelden, dan zet ik 'm op je naam. Kan je onderhoudshistorie enz. enz. bijhouden... handig steuntje in de rug, mocht ie OOIT de deur uit gaan. En een leuke reminder voor jezelf.
kakanox wrote:Je moet je ff aanmelden, dan zet ik 'm op je naam. Kan je onderhoudshistorie enz. enz. bijhouden... handig steuntje in de rug, mocht ie OOIT de deur uit gaan. En een leuke reminder voor jezelf.
kakanox wrote:Je moet je ff aanmelden, dan zet ik 'm op je naam. Kan je onderhoudshistorie enz. enz. bijhouden... handig steuntje in de rug, mocht ie OOIT de deur uit gaan. En een leuke reminder voor jezelf.
Ondertussen vind ik het echt een plaatje geworden maar er is nog genoeg te doen! Heb over 2 weekjes een compleet gti interieur als het goed is erin zitten
Ben 86 wrote:Ondertussen vind ik het echt een plaatje geworden maar er is nog genoeg te doen! Heb over 2 weekjes een compleet gti interieur als het goed is erin zitten
Hou de boel toch eens bij Ben - het GTI interieur is al gemonteerd en ik heb er al in gezeten!!
Drake wrote:hij staat op een soort heuvel waardoor de ene kant meer inveerd dan de andere
Dan hoort hij toch precies de andere kant over te hellen? In de richting va nde straat dus. Nu helt hij over in de richting van de schuur. Kan aan mij liggen hoor, maar het viel me op