Opsomming van alle massapunten op/aan een ax

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Buks
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Buks »

klopt, maar ik vroeg me dus af wat gezonde waardes zijn? Dit aangezien hier op het forum erg vaak gezegd wordt dat slechte massa (dus wellicht ook electrisch contact maar dan met een hogere weerstand) de sensoren verkeerde waardes doet doorgeven. Dat heeft weer invloed op het brandstofverbruik en/of het gedrag van de motor. Vandaar dat ik het 100% goed wil hebben, aangezien het een klusje van niets was om alle massapunten in goede staat te maken en houden, en ik nu wil weten of ik het goed gedaan heb...

Buks
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Buks »

Ik zoek massapunt M5, volgens Sander het massapunt ergens bij je stuur. Gezien mijn klachten http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=9197

verdenk ik dit punt, maar dan moet ik em wel vinden natuurlijk, wie beschrijft mij even precies waar ie zit??

tnx!

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

Als ik het me goed herinner zit ie onder aan de stuurkolom, kan me vaag er ies van herinneren toen ik mn dash dr uit getrokken had voor mn kachel

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Zoiets dacht ik ook, bij mijn T1-sloper.
Een van de ijzeren "dingen" die dash en stuurkolom vasthouden, en dan vastgebout op de linker daarvan. Maar het is al een tijd geleden voor me...
Kijk uit, een Cactussssss

Post Reply