Schitterende flyeractie!

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Browny
Total admin
Total admin

Schitterende flyeractie!

Post by Browny »

We hebben ons gisteren kapotgelachen. Zaten bij een maat van me in de ax. Een van m'n vrienden, die niks met een ax te maken heeft, maar ook vaak van een passagiersstoel of achterbank gebruik maakt, zag een ax aankomen bij de pomp waar we stonden.
Er zat een man in van tussen de 50 en 60. Springt die vriend van me uit de auto en loopt naar de andere ax toe, waarvan de bestuurder inmiddels bij de balie binnen was. Flyertje door de voordeur en weer terug de auto in. Komt die man niksvermoedend teruglopen, ziet de flyer, leest de flyer en kijkt om zich heen met een overrompeld gezicht. We hadden het niet meer in de auto. Toen kwam ie op ons afrijden al toeterd, met lichten seinend en met z'n duim omhoog. Prachtig. Vond het wel leuk om hier ff te vertellen.

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Hahhah, dat zijn wel leuke acties ja.. zo zat ik een tijdje terug met een goeie vriend van me in zijn AX, stond een meisje naast ons, in een AX First. Hij druk wijzen op haar auto, dus zij draait d'r raampje open in de veronderstelling dat er iets mis is..

Zegt ie "mooie dame, mooie auto!" en toen heb ik de URL er nog maar ff achteraan geroepen :P

Ze keek eerst zo van *duh*, maar na een tijdje over en weer inhalen in de file kwam er dan toch een smile uit :lol:

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Jammer inderdaad dat mensen het niet snappen als je het over "club" hebt en dat je het dan moet uitleggen. Maar ja. Het concept was mij vroeger ook vreemd...
En daarvoor zijn de flyers weer zo handig.

Maar als je iemand aanspreekt krijg je dus van die blikken "waar h?b je het over" :D
Kijk uit, een Cactussssss

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

lol :D

zo heb ik een 'toeter en sein' relatie met vermoeddelijk iemand vd club..

kom ik dagelijks tegen, dagelijks toeteren en seinen.. clubsticker op de raamband enzo.. maar ik weet nog steeds niej wie!

maareuh Ivar! goede actie :D
Image

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

Geweldig!! :D :lol:

Nick
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by Nick »

Misschien meldt die zich ook nog aan :lol:. Btw wat was het voor een type? :P
20-08-2007 wordt geschiedenis geschreven :lol:
Voer voor je hoedenplank, tast toe proef die woofer...

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

het was een rode ax, type 1, waarschijnlijk 1.1, in ieder geval geen skirts en rechte wielkasten.

Post Reply