heb vernomen dat het met de andere niet helemaal goed gaat met mijn rembekrachtiger. Anyways, ga voorlopig voor een gewone AX-hoofdremcilinder (wilde er ??n van een Saxo, ivm formaat).
kakanox wrote:heb vernomen dat het met de andere niet helemaal goed gaat met mijn rembekrachtiger. Anyways, ga voorlopig voor een gewone AX-hoofdremcilinder (wilde er ??n van een Saxo, ivm formaat).
kakanox wrote:Nieuw > 200 euro... heb 'm tweeedehands voor 55 maar 't DUUURT allemaal te lang..
tsja, als je me maandagmiddag had gebeld zoals afgesproken had je hem maandagavond na het eten gehad voor 25. Maar wel k*t dat het allemaal niet zo meezit, ik ben nu ook ff kwartiertje thuis om te eten en dan weer vriend helpen verhuizen.
kakanox wrote:Nieuw > 200 euro... heb 'm tweeedehands voor 55 maar 't DUUURT allemaal te lang..
tsja, als je me maandagmiddag had gebeld zoals afgesproken had je hem maandagavond na het eten gehad voor 25. Maar wel k*t dat het allemaal niet zo meezit, ik ben nu ook ff kwartiertje thuis om te eten en dan weer vriend helpen verhuizen.
dat is een AX - hoofdremcilinder. ik zoek er EIGENLIJK een van een Saxo..
Eerst bel je half Nederland af voor een Bendix 22 hoofdremcilinder... Je legt je er uiteindelijk bij neer dat je ze alleen kan kopen voor 230 euro nieuw en dat je dus toch maar voor een standaard AX-hoofdremcilinder gaat...
Je trekt de motorkap van de eerste de beste AX TGS open die je op de sloop tegenkomt... en wat vind je daar??
Exactly Ga 'm misschien morgenavond nog even monteren, maandag remleiding halen, dinsdag balanceren, en Kevin is weer rijdend
Ennn... een 106 Rallye stuur in een AX GT Ph1 past prima en staat nog mooi ook Heb ook ff getest of de knipperlichtjes uit gaan of niet, en ook dat werkt. Oh ja, en hij stuurt ook gewoon