Halo iedereen, ik heb gisteren een mooie AX gekregen voor mijn verjaardag. Nou heb ik al een paar dingen aan de auto aangepast zoals een nieuwe pookkop en vloer matjes. Ik heb wat vragen over mijn AX. Ten eerste wat is het een serie 1,2,3? Het is een 1.1 first impresion van 1994. Mijn andere vragen gaan over het interieur. Ik wil juist een sport stuurtje of sport stoelen monteren. Eerste de vragen over het stuur. Wat voor stuur kan ik in mijn auto bouwen? Ik wil niet zo een van een AX GT maar een sparco of omp. Ik weet dat ik een stuur naaf nodig heb. De vraag is past elke stuur naaf? En als dat niet zo is waar moet ik opletten als ik een naaf koop? Nou over de stoelen wou ik weten wat moet ik doen als ik wat bucket Seats wil instaleren? Ik weet dat ik dan de rails voor de stoelen moet hebben maar kan ik niet degene die al op de Standard stoelen zitten gebruiken? De groeten Aitor
P.S.
ik dacht aan zo iets
http://www.speurders.nl/autosonderdelen ... naaf_.html?
stuur hulp
Moderator: webmasters
stuur hulp
Last edited by megator on FriMar31, 2006 12:38:41 AM, edited 1 time in total.
-
- Archivaris
Re: stuur hulp
hi megator,
ik kan je verder niet helpen, maar wat wel handig is is je link even wat kleiner maken:
dan rekt het forum niet zo op 
dus dat je zoiets krijgt:
Link naar speurders
en meestal (bij speurders wel!) kun je alles achter het vraagteken verwijderen uir de URL
Suc6
oh ja,
Maak ook een wie=wie aan en plaats er foto's in daar zijn we hier met z'n allen nogal dol op
Groetjes,
Michel
ik kan je verder niet helpen, maar wat wel handig is is je link even wat kleiner maken:
Code: Select all
[url=HIER JE URL NAAR SPEURDERS]link naar speurders[/url]

dus dat je zoiets krijgt:
Link naar speurders
en meestal (bij speurders wel!) kun je alles achter het vraagteken verwijderen uir de URL

Suc6
oh ja,
Maak ook een wie=wie aan en plaats er foto's in daar zijn we hier met z'n allen nogal dol op

Groetjes,
Michel
-
- AX Spaster Mammer
Je moet zorgen dat je een naafje voor een AX of ZX vindt. Die passen.
Ik ga waarschijnlijk vanavond even testen of 106 Ph1 ook werkt of niet, zo ja dan zal ik het even laten weten
(als je ergens leest dat ik een 106 Rallye stuur in m'n auto heb, dan past het
)
Voor sportstoelen zal je zelf een framepje moeten bakken, er is niks waar dat zomaar standaard op gaat. Bedenk je ook eens of je misschien een interieur uit een GT (rood/zwart/grijs, mooi geweven), GT Chic (grijs/zwart velours/leer), of GTI (rood/grijs stof, mooie kuipjes) wil monteren, dat gaat er nl. standaard in.
Ik ga waarschijnlijk vanavond even testen of 106 Ph1 ook werkt of niet, zo ja dan zal ik het even laten weten

Voor sportstoelen zal je zelf een framepje moeten bakken, er is niks waar dat zomaar standaard op gaat. Bedenk je ook eens of je misschien een interieur uit een GT (rood/zwart/grijs, mooi geweven), GT Chic (grijs/zwart velours/leer), of GTI (rood/grijs stof, mooie kuipjes) wil monteren, dat gaat er nl. standaard in.
Type 1/2/3 uitleg (clicky)
Jij hebt zeker weten een type 2, en dus heb je een type 2-stuurnaaf nodig als je er een sportstuurtje in wilt.
Jij hebt zeker weten een type 2, en dus heb je een type 2-stuurnaaf nodig als je er een sportstuurtje in wilt.
Kijk uit, een Cactussssss