Ster in mijn ruit @#@!$!%

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

dataprog
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by dataprog »

IceByte wrote:ach, mijn ruit is ineens spontaan gaan scheuren, toen ik 's morgens aankwam bij mn auto op de oprit zat dr ineens een scheur in die er de vorige middag nog niet in zat. Auto is verder niet van zn plek gekomen in de tussentijd... rara

mmmmmmm...die rotkinderen :wink:

dataprog
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by dataprog »

Ik had eigenlijk nog wel een reactie verwacht op die laatste kleurcode...
is dat de juiste???

Tommmm
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Tommmm »

IceByte wrote:ach, mijn ruit is ineens spontaan gaan scheuren, toen ik 's morgens aankwam bij mn auto op de oprit zat dr ineens een scheur in die er de vorige middag nog niet in zat. Auto is verder niet van zn plek gekomen in de tussentijd... rara

een voetbal misschien? ik heb er ooit 1 op de voorruit van de gloednieuwe focus van mijn vader gehad.. detail ik reed harder dan 60, ruit nog heel.. maar ff weer ontopic misschien voetballende jeugd ogfzo.
vervangen:
Linkervoorscherm, voorbumper, voorbanden, radio, blower, speakers,

To do:
Krasjes en deukjes wegwerken. centrale deurvergrendeling, nieuwe koplamp/knipperlicht, verstralers.

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

Tommmm wrote:

een voetbal misschien? ik heb er ooit 1 op de voorruit van de gloednieuwe focus van mijn vader gehad.. detail ik reed harder dan 60, ruit nog heel.. maar ff weer ontopic misschien voetballende jeugd ogfzo.

nope, hij staat bij ons op de oprit, en in een straal van een 100m komt daar niemand anders bij in de buurt, bovendien was het al bijna donker toen ik thuiskwam.
Denk dat ie gewoon door het werken van de carosserie is gesneuveld ofzo, scheur is totaal onderaan de ruit begonnen.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

beter een ster in je ruit als andersom :wink:
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

dataprog
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by dataprog »

Sander wrote:beter een ster in je ruit als andersom :wink:

Daar zeg je wat :wink:

Post Reply