Zo gisteren (woensdag 29-maart) was ik net even bij de autoindus geweest....Ik ging spuitspullen kopen...maar we konden mijn kleur niet in het boek vinden....(wel genoteerd van onder de wielkap)....dus ik dacht...dan ga ik later op de dag wel even naar de citroen dealer...(die kan kijken welke kleurcode je hebt aan de hand van je nummerbord).....maar eerst nog even naar school...bijna aangekomen...PATS! Ster in de ruit...leuk die vrachtwagens voor je..hahaha. Nu ben ik 80 euro lichter...want er zaten ook scheurtjes naast..en het risico was te groot dat het verder ging...
Nu is mijn maandelijkse potje auto-geld op!! !@$@#%@#% k*t stenen!!
Dat wordt dus nog even wachten met die nieuwe spiegels @#^#$^#$%&
PPfffffffff... dat lucht op!
dan kijk je ook fout. Stop je hoofd onder de motorkap. Draai je nek linksom, daar vindt je de ecu (computer). Net achter de computer (meer naar links) staan een soort vetgedrukte letters.
Browny wrote:dan kijk je ook fout. Stop je hoofd onder de motorkap. Draai je nek linksom, daar vindt je de ecu (computer). Net achter de computer (meer naar links) staan een soort vetgedrukte letters.
Nou, laatste bod...: 9F26 staat daar....maar dat klinkt ook al meer als uit de kleuren boeken....
Heb hetzelfde kleurtje..... Zal binnenkort eens foto's gaan maken en mijn wie=wie eens aan gaan vullen. Wacht wel even tot na het weekend als de GT stoelen erin staan.
ach, mijn ruit is ineens spontaan gaan scheuren, toen ik 's morgens aankwam bij mn auto op de oprit zat dr ineens een scheur in die er de vorige middag nog niet in zat. Auto is verder niet van zn plek gekomen in de tussentijd... rara
Heb hetzelfde kleurtje..... Zal binnenkort eens foto's gaan maken en mijn wie=wie eens aan gaan vullen. Wacht wel even tot na het weekend als de GT stoelen erin staan.
Ow ik ben heeeeeel erg benieuwd...wil je het me alsjeblieft laten weten wanneer je foto's hebt??