Op marktplaats.nl staat deze AX GTI
Klinkt opzich wel aardig, dus mail ik hem met de vraag wat zijn vraagprijs is, krijg ik dit als antwoord.
Ik heb reeds een bod van 1800 eurie gekregen dus aan jou de keus wat je daar mee wil ax gti zie je niet dagelijks he us je hebt dan toch best wel iets bijzonders.
Vriendelijke groeten ***** *****
Ik heb maar terug gemaild dat ik het dan maar aan mij voorbij laat gaan..
Last edited by Simpele Ziel on SunMar26, 2006 11:14:19 PM, edited 1 time in total.
Simpele Ziel wrote:Op marktplaats.nl staat deze AX GTI
Klinkt opzich wel aardig, dus mail ik hem met de vraag wat zijn vraagprijs is, krijg ik dit als antwoord.
Ik heb reeds een bod van 1800 eurie gekregen dus aan jou de keus wat je daar mee wil AX gti zie je niet dagelijks he us je hebt dan toch best wel iets bijzonders.
Hahha.. ik had 500 geboden... hij is gewoon echt verprutst...
Simpele Ziel wrote:Op marktplaats.nl staat deze AX GTI
Ik heb reeds een bod van 1800 eurie gekregen dus aan jou de keus wat je daar mee wil AX gti zie je niet dagelijks he us je hebt dan toch best wel iets bijzonders.
Hahha.. ik had 500 geboden... hij is gewoon echt verprutst...
Hij claimt de orginele velgen en stuur nog te hebben, dan verder nog even een leuk grilletje scoren(type 2 of 3) en dan oogt het al ten minste...
de vraag is of de rest van de auto ook zo geautostyle'd is
Joost wrote:hij was ooit mooier toen hij op citromobile stond
Met rocks zijn velgen op de achtergrond.... Die gele is omgebouwd tot crossauto en de velgen zijn toen onder die zwarte gekomen. Die eigenaar kwam uit Giessenburg.
Blijft een mooie auto zo'n AX GTI, maar 1800 euro, voor een auto waar je nog aan moet hobbie om hem toonbaar te krijgen.
Ik weet nog goed dat vorig jaar de GX-SV-52 te koop stond, die was en orgineel, en had de kleur mee en had heel weinig gelopen voor een lagere vraagrpijs
1800 is wat absurd, maar standaard velgen eronder, grilletje er terug op en van buiten ziet ie er alweer "standaard" uit. Verpats de chromen velgen, dat drukt de prijs weer...