Arn? = 0 hoorkakanox wrote:in de toekomst bedoel ik..
Jan-Steven aka Tank_driver (GT '88 carb) update pag 25
Moderator: webmasters
-
miennepetien
- AX liefhebber

-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
Mag die akelige Ford van je dan nu ALSJEBLIEFT weg?!?!?!miennepetien wrote:K moet zeggen dat die nieuwe auto een stuk lekkerder rijdt als die oude....k heb em naar huis gereden. Wel een wreeddadig geluidje komt eronder vandaan...![]()
![]()
Was helemaal in me nopjes. heb em ook nog eff flink op ze staart getrapt
-
arnie
- AX super weirdo

Vindt het iig heel fijn om te horen dat hij fijn reedmiennepetien wrote:K moet zeggen dat die nieuwe auto een stuk lekkerder rijdt als die oude....k heb em naar huis gereden. Wel een wreeddadig geluidje komt eronder vandaan...![]()
![]()
Was helemaal in me nopjes. heb em ook nog eff flink op ze staart getrapt
Freude am Fahren.
de ax nu in levende lijve gezien, wat een mooi bakje, en klinkt inderdaad mooi, hij maakt vlissingen al lekker onveilig, hij reed voorbij en ik herkende 'm meteen, .....best erg, maar ik was aan het werk(beveiliger) dus dan let ik nogal snel op dingen
, vooral mooie ax'jes 
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
tank_driver
- AX Master

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJA jahoooehhh
zo dat moest er ff uit
Oke alvast bedankt voor alle reakties en hij loopt zeker goed en ziek hard hoor arne echt een tikje rapper dan de rooie
heb de geblindeerde ruitjes over gezet en lichtfilter en veerpootb en radio komt morgen en ook alvast de C.V in de achterklep
en die akelige
ford van jasmijn??? dat HEEEEERLIJKE autootje blijft Vlissinguuuh nog heeel erg lang onveiligmaken
ik ben er heel blij mee en ik zal hem zeker proberen orgineel te houden en ook alle plekjes uiteraart oplossen
zo dat moest er ff uit
heb de geblindeerde ruitjes over gezet en lichtfilter en veerpootb en radio komt morgen en ook alvast de C.V in de achterklep
en die akelige
ik ben er heel blij mee en ik zal hem zeker proberen orgineel te houden en ook alle plekjes uiteraart oplossen
Last edited by tank_driver on TueMar28, 2006 10:46:55 PM, edited 1 time in total.
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond 
MAZDA POWER!!!
MAZDA POWER!!!
-
tank_driver
- AX Master

-
tank_driver
- AX Master

-
arnie
- AX super weirdo

Zoals ik al zei. Merkte ik kwa prestaties weinig verschil vergeleken met mijn oude GTI. Sterker nog voor mijn gevoel is deze GT sneller als een mpi...tank_driver wrote:nee ik zal er zuinig op zijn hoor dat heb ik belooft aan arne en jouen aan jasmijn en me zelf
![]()
(maar pfff wat loopt ie hard) ....oh sorry hehe
Echter ga je snel aan de power wennen. De eerste maanden dat ik ermee reed waren top, maar vond het de laatste tijd niet bijzonder meer
Ben blij dat er goed voor ons kindje gezorgd wordt... We hebben hem toch 10 jaar gehad
Freude am Fahren.
-
tank_driver
- AX Master

ik moet wel anders krijg ik op me bille van jasmijnmaster-arnie wrote:Ben blij dat er goed voor ons kindje gezorgd wordt... We hebben hem toch 10 jaar gehad
Sterker nog voor mijn gevoel is deze GT sneller als een mpi
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond 
MAZDA POWER!!!
MAZDA POWER!!!