Eerste wedstrijd Team Racingcare op 1 april te Zandvoort
Moderators: Browny, webmasters
-
- AX Starter
Eerste wedstrijd Team Racingcare op 1 april te Zandvoort
Kom alle kijken als 1 April alles weer uit het vet gehaald wordt, de toegang is GRATIS en je kan bij iedereen kijken.
Er rijden diverse AXen en Saxo's mee
gr Team Racingcare
kijk voor agenda / tijdschema naar www.dnrt.nl auto's A (Toerklasse)
Er rijden diverse AXen en Saxo's mee
gr Team Racingcare
kijk voor agenda / tijdschema naar www.dnrt.nl auto's A (Toerklasse)
Racingcare is een raceteam , we rijden met oa AX GTI ex Cup uitvoering. Tevens geven we cursussen en incentive dagen (tijdens deze dagen rijden we groepen rond op het ciruit tegen een vergoeding)
Jammer dat het op zaterdag is.
Last edited by Browny on SatMar25, 2006 11:17:24 AM, edited 1 time in total.
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
gertjuh wrote:heb je een kooi dan kevin?
Ennuh jij rijdt johan er niet uit hoor. Dat is 1 ding wat ik echt zeker weet.
En kristel wordt ook lastig voor jou...
nee, dat weet ik ook wel, ?n ik heb geen kooi ?n 15-inch velgen ?n geen veerpootbrug ?n maar 75 pk
maar ik mag toch wel een geintje maken? Besides.. op de weg houden ze me niet bij, met die AXjes op een trailer
-
- AX Starter
We hebben 13 inch originele velgen incombinatie met slicks en een versnellingsbak met een korte overbrenging , dit rijdt het beste gezien de wagenhoogte (zwaartepunt) en wielkast grote.
We gaan graag de strijd aan met een andere AX eventueel een SPRINT, laat maar weten.
We gaan graag de strijd aan met een andere AX eventueel een SPRINT, laat maar weten.
Racingcare is een raceteam , we rijden met oa AX GTI ex Cup uitvoering. Tevens geven we cursussen en incentive dagen (tijdens deze dagen rijden we groepen rond op het ciruit tegen een vergoeding)
-
- AX Spaster Mammer
racingcare wrote:We hebben 13 inch originele velgen incombinatie met slicks en een versnellingsbak met een korte overbrenging , dit rijdt het beste gezien de wagenhoogte (zwaartepunt) en wielkast grote.
Dat stuurt idd veel beter
Haha, het enige nut dat dat voor mij heeft is kijken hoe gigantisch hard een van jullie van me weg kan rijden. M.a.w.: Nee dank je