Die stoeltjes zien er niet alleen goed uit, ze zitten ook nogeens heerlijk, je zakt er wat in weg zodat je er niet uitglijd zoals bij de standaard type 2 stoeltjes
Ik heb er zelf ook zo'n 75.000 kilometer mee gereden met die stoeltjes
Kakelbont wrote:Die stoeltjes zien er niet alleen goed uit, ze zitten ook nogeens heerlijk, je zakt er wat in weg zodat je er niet uitglijd zoals bij de standaard type 2 stoeltjes
Ik heb er zelf ook zo'n 75.000 kilometer mee gereden met die stoeltjes
Goeie koop!
Als je die stoelen uit de rode bedoelt, deze komen uit mijn TGS, die uit die rode zagen er echt niet uit!
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
Na ruim 2 weken niet in mijn eigen AX te hebben gereden (en maar zoeken naar wat het was) ging ik vandaag eindelijk de draad vervangen. Niet gek dat die oude niks meer deed.
Glenn@nl wrote:Haha dat ziet er wel heel erg uit ja; je mag van geluk spreken dat dat niet onderweg is gebeurd, maar voor het huis
Welke beunhaas heeft daar ook mee zitten pielen
Heb je 'm helemaal vervangen van begin tot einde, of alleen die stukjes weer verbonden (op 'n degelijkere manier?)
Ik had laatst bij een tankstation wel iets raars(wat achteraf niet zo raar is), ik start em, rij weg, blop...slaat af, ik weer starten en gewoon weg gereden, volgens mij had dit er dus ook wel mee te maken want een week later deed die et helemaal niet meer dus.
Kheb er vanacht over gedroomt , is niet goed he
Vandaag lekker bezig geweest, ik heb eindelijk hoofdsteunen op de achterbank gemaakt.
Dit is iets wat ik al langer wilde maar het kwam er maar niet van, ik heb van een GT achterbank de bevestiging eruit geslepen en op de achterplaat gemonteerd van m'n achterbank(dus geen 2 delige), schuimvulling aangepast en de boel weer inelkaar gezet.
Ik ben er heel erg blij mee, ziet er sjiek de friemel uit Kijk maar!!!!!
Citrosan wrote:Welke kleur interieur heb jij dan??
Antracietgrijze kopsteuntjes in een standaard GT interieur (de carb dus)
De plaisir heeft, eeh, door een samenloop van omstandigheden drie verschillende stoel/bank hoezen....
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage