Chris aka chrisje86 (Peugeot 106 1.3 Ralley '94)
Moderator: webmasters
Chris aka chrisje86 (Peugeot 106 1.3 Ralley '94)
Beste citroeners
Bij deze ook een wie=wie door mij... Peugeot 106 Rallye 1.3 keeper... Ja wijkt niet heel veel af van AXje. Heb me hier aangemeld omdat het technische forum voor mij veel uitkomst biedt.
Heb nu bijna een jaar een 106 rallye 1.3 in me bezit. Rijdt als een tierelier... althans nu even niet omdat ik wacht op een nieuw spaghetti spruitstuk. Mn oude (normale) spruitstuk is kadoek en alles is vervuild onder de motorkap... Longen ook trouwens... DUs echt toe aan een nieuwe!
Verder ik wacht nog op geld wil een nieuwe sportnokkenasje erin laten zetten en laten afstellen zodat ik min. 15 pktjes extra heb... Moeten nog steeds kuipstoeltjes in en een nieuwe middenuitlaat op (heb ik nog van een ph2 rallye).
Zelf gek op alles wat rijdt en vliegt. Ben op dit moment prive chauffeur en wil van vliegen mn beroep maken.
Voorderest ben ik hard aan het leren om aan mn eigen autootje te beunen. Dus t zal nog wel regelmatig voorkomen dat er dom geblaat uit me komt, verbeter dat dan maar dan zal ik t weer meenemen en uiteindelijk op mn eigen pootjes kan staan
My car:
img doet t nie... nu ff geen zin om naar te kijken
latr!!
Chris
edit:
Nu doet ie t dus wel weer goed
Bij deze ook een wie=wie door mij... Peugeot 106 Rallye 1.3 keeper... Ja wijkt niet heel veel af van AXje. Heb me hier aangemeld omdat het technische forum voor mij veel uitkomst biedt.
Heb nu bijna een jaar een 106 rallye 1.3 in me bezit. Rijdt als een tierelier... althans nu even niet omdat ik wacht op een nieuw spaghetti spruitstuk. Mn oude (normale) spruitstuk is kadoek en alles is vervuild onder de motorkap... Longen ook trouwens... DUs echt toe aan een nieuwe!
Verder ik wacht nog op geld wil een nieuwe sportnokkenasje erin laten zetten en laten afstellen zodat ik min. 15 pktjes extra heb... Moeten nog steeds kuipstoeltjes in en een nieuwe middenuitlaat op (heb ik nog van een ph2 rallye).
Zelf gek op alles wat rijdt en vliegt. Ben op dit moment prive chauffeur en wil van vliegen mn beroep maken.
Voorderest ben ik hard aan het leren om aan mn eigen autootje te beunen. Dus t zal nog wel regelmatig voorkomen dat er dom geblaat uit me komt, verbeter dat dan maar dan zal ik t weer meenemen en uiteindelijk op mn eigen pootjes kan staan
My car:
img doet t nie... nu ff geen zin om naar te kijken
latr!!
Chris
edit:
Nu doet ie t dus wel weer goed
Last edited by chrisje86 on FriMar31, 2006 1:51:23 AM, edited 1 time in total.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX liefhebber
- Posts: 153
- Joined: WedJun16, 2004 10:44:18 PM
- Location: emmeloord
Welkom hier
Voor tips om het blokje een beetje te kietelen kun je hier idd af en toe goed je hart ophalen (niet bij mij trouwens hoor )
Veel plezier er mee!
Voor tips om het blokje een beetje te kietelen kun je hier idd af en toe goed je hart ophalen (niet bij mij trouwens hoor )
Veel plezier er mee!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Rio97 wrote:Welkom hier
Voor tips om het blokje een beetje te kietelen kun je hier idd af en toe goed je hart ophalen (niet bij mij trouwens hoor )
Veel plezier er mee!
je weet toch hoe je motorkap open moet? nou doe dat, en pak een veertje KIETELE MAAR .....
*offtopic i know*
Spreken is goud, Ductape is zilver.
hans106xsi wrote:niks mis met een 106 maar de standaard nokkenas van een rallye is al behoorlijk extreem hoor weet niet of je er echt veel winst mee haalt
maar in iedergeval altijd leuk om te proberen
(rij zelf een 106 xsi met rallye fase 2 motor er in)
Ja dat klopt, maar die figuren zeiden dat ze er nooit minder dan 15 pk extra uit hebben gehaald... dus zeker het proberen waard toch?
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
chrisje86 wrote:hans106xsi wrote:niks mis met een 106 maar de standaard nokkenas van een rallye is al behoorlijk extreem hoor weet niet of je er echt veel winst mee haalt
maar in iedergeval altijd leuk om te proberen
(rij zelf een 106 xsi met rallye fase 2 motor er in)
Ja dat klopt, maar die figuren zeiden dat ze er nooit minder dan 15 pk extra uit hebben gehaald... dus zeker het proberen waard toch?
Idd het proberen waard, maar het zal ook niet m??r dan 15 pk worden vrees ik. Maat van me heeft zo'n 1.3 blokje gehad met 125 pk, echt een schreeuwertje en een stationair als een paard, maar het reed best aardig
Als je toch bezig bent kan je misschien beter een NFZje kopen ofzo en daar jouw cilinderkop opgooien, beetje vlakken, misschien nog ff grotere klepjes in en dan gaat 't hard
-
- AX Master
- Posts: 1979
- Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
- Location: Hoogeveen (Drenthe)
- Contact:
Hoi Chris, van harte welkom hier met jouw erg leuke 106je
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw