GTE wrote:Ivar, niet lullig bedoeld, maar is 't niet makkelijker/goedkoper om een GT (I) op te knappen dan die van jou om te bouwen?
idd, tis niet zomaar gevonden, een GT type 2 in goede staat met nog maar 117000 op de teller, en als ze er zijn is het erg duur.
Nu kan ik ook het blokje lekker reviseren op m'n gemakkie, ook zo makkelijk met geld, steeds een beetje kopen.
GTE wrote:Ivar, niet lullig bedoeld, maar is 't niet makkelijker/goedkoper om een GT (I) op te knappen dan die van jou om te bouwen?
idd, tis niet zomaar gevonden, een GT type 2 in goede staat met nog maar 117000 op de teller, en als ze er zijn is het erg duur. Nu kan ik ook het blokje lekker reviseren op m'n gemakkie, ook zo makkelijk met geld, steeds een beetje kopen.
ik snap 't! :thumbleft: ik kom binnenkort wel weer eens langs!
De GT staat inmiddels voor de deur. Is nog heel netjes, maar onder een achterzijruitje is ie compleet doorgeroest, verder nog in goede staat. Echt heel vaag, maar chassis is rijp voor de sloop dus en de auto wordt gestript.
Er zijn nog aardig wat leuke onderdelen voor de rode ax uit de GT te halen. Chiq interieurtje komt er misschien in. Zitten nog zo goed als nieuwe mistlichten in en eindelijk heb ik een rood embleempje voor in m'n stuurtje.
Nog ff een foto-tje van de GT die voor de deur staat.
en de reden waarom die echt niet op te knappen is.
Tot de knik is het echt helemaal weggeroest, als het ruitjes openstaat kan je zo naar binnen kijken, zit een hele spleet waar normaal het raam sluit.
Last edited by Browny on ThuMar23, 2006 5:52:21 PM, edited 1 time in total.
doe je toevallig die witte pinkers niet weg??? niet ruilen tegen men stuurnaaf
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
Vandaag met een gaar hoofd lekker veel kunnen doen aan de GT. Bijna alles aan de binnenkant is eruit, alleen het contactslotje nog, en aan de buitenkant is alles eraf. Nu dus alleen het motorruim nog leeghalen, de uitlaat eronderuit en nog een paar kleine dingetjes. Hopelijk in 1 dagje allemaal te doen. En dan proberen zo snel mogelijk de schuur van m'n ouders leeg te krijgen.
Browny wrote:Vandaag met een gaar hoofd lekker veel kunnen doen aan de GT. <knip>... En dan proberen zo snel mogelijk de schuur van m'n ouders leeg te krijgen.
Hoop ik vandaag een succesvolle bijdrage te hebben gedaan Bedankt voor de spullen, ben ik erg blij mee.
Trouwens een mooi hoekje heb je daar bij je ouders om een auto te schorsen en te ontleden.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage