veerpoot vervangen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX Starter
veerpoot vervangen
Ik heb de veerpoot bijrijders kant onder de auto weg gehaald ivm slecht lager boven in de poot en lawaaierig wiel lager.
Het is een ax van 92 dus type 2 dat de onderste vc kogel dikker is dan bij een type 1 heb ik al ondervonden.
Hoe zit dat met een poot van een 106 past die er wel zo onder ??
o ja het is een 11 tge
mvg Roel
Het is een ax van 92 dus type 2 dat de onderste vc kogel dikker is dan bij een type 1 heb ik al ondervonden.
Hoe zit dat met een poot van een 106 past die er wel zo onder ??
o ja het is een 11 tge
mvg Roel
-
- AX Starter
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Starter
-
- AX Starter
Het hangt een beetje van het type af. In de regel hebben 106jes en saxo's een grotere diameter veer. Maar zijn er helemaal geen ax veerpoten te vinden dan. Wiellager kost overigens maar 45 euro en als jij met een losse poot naar de garage gaat dan willen ze je echt wel helpen voor 6 tientjes incl lager.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX Starter
-
- AX Starter
het lager boven op de veerpoot is ook stuk, dat wielager is geen probleem die haal ik er zelf zo uit en zet er zo een nieuwe in.
Maar de zin he ! een andere poot compleet is makelijker
kost anders ook maar een geeltje (25 euri) hier een poot compleet dus minder euri weg en minder werk.
Maar het is ondertussen al veel werk geworden zo als altijdt, want die !@@#$$^%$ aandrijfas ging de bak ook nog uit.
Daar zat ik nou net op te wachten dus niet toen poot gehaald was type 1 , weer terug andere poot gehaald , was tijpe 2 maar wiellager stuk.
Dus hoop werk voor niets, ik zal er maar een nachtje over slapen, en anders een nieuw wielager halen want ik ben het ook wel zat eigelijk.
Maar ik vetrouw die poot niet want de auto kraakte als een gek door een hobbel heen, dus voor het zelfde geld is de demper niet goed meer.
Maar de zin he ! een andere poot compleet is makelijker
kost anders ook maar een geeltje (25 euri) hier een poot compleet dus minder euri weg en minder werk.
Maar het is ondertussen al veel werk geworden zo als altijdt, want die !@@#$$^%$ aandrijfas ging de bak ook nog uit.
Daar zat ik nou net op te wachten dus niet toen poot gehaald was type 1 , weer terug andere poot gehaald , was tijpe 2 maar wiellager stuk.
Dus hoop werk voor niets, ik zal er maar een nachtje over slapen, en anders een nieuw wielager halen want ik ben het ook wel zat eigelijk.
Maar ik vetrouw die poot niet want de auto kraakte als een gek door een hobbel heen, dus voor het zelfde geld is de demper niet goed meer.
Last edited by bikemaster on MonMar20, 2006 7:58:16 PM, edited 1 time in total.
-
- AX Starter