master-arnie wrote:Klinkt raar, maar ongelijkmatig rijgedrag is het beste. Soms eens trappen en ook gewoon rustig rijden op zijn tijd. Zo moet je een nieuwe auto tegenwoordig zelfs inrijden.
dat weet ik idd maar al te goed dat dat het beste is...
ik rij altijd de eerste 12km niet boven de 3500toeren en met minimaal gas, echt serieus als een oud wijf (dan ben ik bij zierikzee en rij ik rustig een 80km trajectcontrole in, die overgaat in een 100km stuk waar je ook niet harder kan.. en dan de bebouwde kom in

)
de problemen begonnen zo rond 4km van huis.. ik reed op dat moment echt rustig..
ik snap dat ik hier de gedachte opwek dat ik rag (vooral bij chris/jeffrey denk

) maar dat doe ik dus idd alleen met warme motor... en idd, dan wildie best welleens richting de 7500rpm schieten, als dan me kop ploft, lekker boeiend, eigen schuld.. maar dit is gewoon irritant! (overigens zie ik geen sludge meer, dus wellicht was het gewoon water dat tenslotte werkelijk OVERAL zat dat onder het kleppendeksel gekropen was ofzo)
overigens zitten er in de rode GT ook een berg extra metertjes (nog niet aangesloten, maar ach, hij heeft uberhaubt geen koelsysteem nu..) oliedruk/olietemperatuur /watertemperatuur als extra.. dan heb ik dus 2 watertemperatuur meters.. kan ik er iig 1tje geloven!
overigens be ik niet op me teentjes getrapt hoor

ik weet van mezelf ook wel dat me auto af en toe flink op zn lazer krijgt en dattie daar kapot van zou kunnen gaan..

maar dat doet iedereen hier toch? anders had je beter een 1.1 kunnen kopen....