Rode GT inj. Rotterdam, voor t Hilton

Plaats hier alle gespotte AX 'jes en overige aanverwante zaken.

Moderator: webmasters

Post Reply
thommes
AX liefhebber
AX liefhebber

Rode GT inj. Rotterdam, voor t Hilton

Post by thommes »

Jaja, ik heb er ook een keer een gespot, voor mn werk, bij t hilton te rotterdam. Een rode ax GT inj. Kenteken was YS-12-YJ. heb hem nagekeken bij de RDW en APK is verlopen op 3 maart. Raar want gister stond hij er niet en hij rijd dus nog wel. lekker slim.......
Heb hem niet kunnen flyeren want ik was voor t eerst sinds een jaar weer met de fiets. Ik schrok me nog dood want ik reed weg van huis en toen stond er net politie in een zijstraatje. Ik dacht bij mezelf scheiss ik heb mn gordel niet om..... maarja dat kon helemaal niet. Erg vervaagd van de fiets dus.... :roll:
**Stay Tuned**
Image
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Re: Rode GT inj. Rotterdam, voor t Hilton

Post by kevin.broke »

thommes wrote: Ik schrok me nog dood want ik reed weg van huis en toen stond er net politie in een zijstraatje. Ik dacht bij mezelf scheiss ik heb mn gordel niet om..... maarja dat kon helemaal niet. Erg vervaagd van de fiets dus.... :roll:
:lol: Nog sprintjes getrokken op de fiets? 8)

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by thommes »

dank had ik toch wel gewonnen want ze waren veels te druk met autoritair doen. :wink: zelfs zo erg dat ze mij bijna van de weg af reden omdat ze moesten uitwijken voor de dubbelgeparkeerde auto's.
**Stay Tuned**
Image
Image

Post Reply