Vandalisme @ figuur's AX

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Figuur
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 197
Joined: ThuFeb10, 2005 10:34:41 PM
Location: Hapert

Vandalisme @ figuur's AX

Post by Figuur »

De nacht van vrijdag op zaterdag hebben wat kwajonges mijn auto bekrast :? Met een grote pion is is de motorkap en linker spiegel bewerkt. Ook staan er lichte krassen op mijn raam.

Van de verzekering krijg ik niets terug omdat ik niet all risk verzekerd ben en omdat het geen duidelijk zichtbare auto-ongelukschade is.

Bij de autopoetserij in mijn dorp is een poging gedaan om de krassen er uit te polijsten. Bij de kleine krasjes is dit gelukt. wat de schade al veel minder zichtbaar maakt. De spiegel is is zelfs vrijwel geheel genezen.
Wat ik met de motorkap ga doen weet ik nog niet, t'kost toch weer tijd en geld.

Zo trof ik mijn liefje aan:
Image
Image
Image
Image
Image

Oh jah, en het raam dan nog.

Je ziet het minder goed omdat mijn wagentje nog zo mooi fel blinkte van de spuitbeurt enkele maanden terug.

Zo zie je maar weer, al het harde werk is niet voor niets geweest want de beloning heb ik afgelopen weekend gekregen.
Het is dieptriest, ik ben er al die tijd al bang voor geweest want het gebeurd vaker bij auto's met jonge lak. Gelukkig zit er geen kras op mijn auto van voor naar achter d.m.v. bijvoorbeeld een sleutel, dat had ook nog gekund.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

^&)#!@(#^&@#%@!*!!!

(dat was gesensureerd)

tering wat een rotstreek! zoveelste ax dit jaar die het slachtoffer wordt van geweten en hersenloze personen die ik het liefst persoonlijk met een nijptang alle nagels en haren uittrek!
Image

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Godverdomme wat een kl*te streek weer!

Je bent echt de zoveelste binnen no-time waarbij de AX slachtoffer was van zinloos geweld!

In ieder geval veel succes met het oplappen van je prachtige AX!

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

Wat is hier nu de zin van, ik kan het echt niet volgen.

Wat een KLO . . . . . . EN sterkte met het herstellen van de schade.

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

klootzakken, :x btw met een lakstift en een goede poetsmachine kom je erg ver het is dan nog aardig weg te werken.

Figuur
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 197
Joined: ThuFeb10, 2005 10:34:41 PM
Location: Hapert

Post by Figuur »

Het is al aardig weggepoetst, maar de motorkap zou eigenlijk wel een spuitbeurtje kunnen gebruiken. Ik zal wel eens vragen wat dat kost aan een spuiter. niet meer dan 100 euro denk ik (is niet veel, weet ik, maar daar moet het voor kunnen bij sommige bedrijven).

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Damn it hey! Ophangen zulke gasten. Die uit jaloezie, maar ff iemands anders bezit vernielen.
Freude am Fahren.

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

t***ng, wat een **kels :evil:
en dan hou ik me nog in...

Echt, heel zwaar balen, sterkte man.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

blueduck
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 396
Joined: ThuAug04, 2005 2:29:31 AM
Location: Nieuwegein

Post by blueduck »

Is idd zwaar kl*te. Tis al k*t als je zelf door lompigheid schade maakt, maar dit is echt ?berkut.
Succes met het fiksen van je schade. Als je nog een adresje zoekt, de Mazda 323f van mijn vriendin is voor een mooie prijs uitgedeukt en overgespoten in Soest.

Autoschadebedrijf Gebroeders Wittebol
Industrieweg 16B1
3762 EK Soest
035-6025543

Ik maak niet graag reclame, en ik weet ook niet of het de bedoeling is, maar ze hebben mij toen erg geholpen met de prijs....
Ax 1.1 tge "Prullenbak Op Wielen"

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Het moet niet gekker worden, je bent de zoveelste al hier :( Succes met het herstel!
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Ik stel voor dat we de heerschappen die dit soort dingen uithalen meenemen naar een meeting en dan stenigen.....

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

juist. nagel ze maar aan die overloopbrug bij het ac-restaurant, kan iedereen op de snelweg ze zien hangen.

elke meeting weer zo'n #^^#$%@ er bij!


met je ledematen van andermans spulle afblijve.

bij de auto van me ouders hadden we ook wat leuks aangetroffen, ik had die dames graag willen zien in het stadium dat ze toen verkeerde....

op de nacht van zaterdag op zondag troffen we een gebruikt maandverband op de zijkant van de auto aan, het zat er dus gewoon opgeplakt met de gebruikte kant.....

?bersmerig, en best ziek,

we waren niet de enigste, volgens mij was 'r ergens een ladys-night ofzo in een kroeg :shock:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Pff weer een slachtoffer erbij binnen de club :cry: Afschieten die schoften :mp5
Kijk uit, een Cactussssss

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2265
Joined: ThuJul03, 2003 9:52:45 PM
Location: Bodegraven

Post by Mark »

Zekerz afschieten die gasten. Ik weet wat het is. Alleen kwam ik er beter vanaf. Lakschade is gewoon zo kl*te... En meteen vet duur. En volgende keer gebeurd het weer.

:shock: Maar maandverband plakken heb ik nog nooit van gehoord. Wist dat meiden ook wel gek konden zijn. Maar zo ranzig. Bizar man.

Naja. Sterkte met repareren.

En als het op een vaste plek blijft gebeuren. Is het tijd voor een inelkaarsla meeting. ff met een brok uitlaat meppen. :twisted: Of een stabi stangetje. Komt ook lekker aan.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

Mark wrote:Zekerz afschieten die gasten. Ik weet wat het is. Alleen kwam ik er beter vanaf. Lakschade is gewoon zo kl*te... En meteen vet duur. En volgende keer gebeurd het weer.

:shock: Maar maandverband plakken heb ik nog nooit van gehoord. Wist dat meiden ook wel gek konden zijn. Maar zo ranzig. Bizar man.

Naja. Sterkte met repareren.

En als het op een vaste plek blijft gebeuren. Is het tijd voor een inelkaarsla meeting. ff met een brok uitlaat meppen. :twisted: Of een stabi stangetje. Komt ook lekker aan.


Zou ik een aandrijfasje nemen, lekker massief en de homokineet komt lekker hard aan :lol:

Figuur
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 197
Joined: ThuFeb10, 2005 10:34:41 PM
Location: Hapert

Post by Figuur »

Helaas zal ik er waarschijnlijk nooit achter komen wie het gedaan heeft :?

Bij een kennis van me hebben ze tot 2x toe met een sleutel een kras van voor naar achter op zijn pas gespoten auto gezet. :shock:

Ik kan me niet herinneren dat ik vijanden heb, dus ik zal deze keer gewoon de pechvogel geweest zijn.

first
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 641
Joined: TueNov15, 2005 9:37:18 PM
Location: arnhem

Post by first »

Weer een ax en zijn baasje gepakt...wat is hier nu toch het leuke van !? Ik snap dat niet :evil:
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

zuur man! succes met t herstel!!
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Dit is echt zwaar k*t!!!!!

Wat een klootzakken dat ze niet van andermans zaken af kunnen blijven.
Succes man!!

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master
Posts: 1979
Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
Location: Hoogeveen (Drenthe)
Contact:

Post by CitroënAXDriver »

Het houdt inderdaad maar niet op... ik hoor de laatste tijd dit soort dingen steeds vaker :cry:
Opknuppen an de hoogste boom, dat volk.... zonder pardon :evil:
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

Post Reply