kpn wanadoo

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

kpn wanadoo

Post by Joost »

aaaarg wat een kl*te organisaties.

Wanadoo niet leverbaar,

KPN internetplusbellen mwah levertijd 8 tot 11 weken maar je kan het
niet aanvragen want er woont iemand anders in je huis.
Wanadoo is leverbaar,

besteld tja uhm er gaat iets mis ik moest geduld hebben.
na een telefoontje komt het, de centrale zit vol.
u kunt het over een maandje nog een keer proberen.
daar gaat mijn beloofde 20Mbit verbindin :cry:

nu de poging Tiscali.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Tip:

SOLCON!!

nooit gedonder, heb al 5 persoonlijke bekenden en een stuk of 8 studentenhuizen eraan gehangen. ze zijn eerlijk, snelle service, snel internet, iets duurder maar waar voor je geld.

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Solcon wrote:Een ogenblik geduld alstublieft!
Uw postcode wordt gecontroleerd bij onze leveranciers




Ik wacht nog steeds, toevallig toen straks ook bekeken, ik wil iets van internet + gratis telefonie. helaas Solcon biedt enkel korting op het bellen.

Toch bedankt voor de info
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 830
Joined: SunJul27, 2003 2:15:57 PM
Location: Arnhem

Re: kpn wanadoo

Post by Eriks »

Joost wrote:nu de poging Tiscali.


NEEEEEEEEEHHHHH!!!!!

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

nee idd, tiscali is helemaal k*t...

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

....en niet stiekum versatel nemen heh, das helemaal vragen om problemen :?
Image

first
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 641
Joined: TueNov15, 2005 9:37:18 PM
Location: arnhem

Post by first »

vragen om problemen doe je als je athome erop los laat... :evil:
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 830
Joined: SunJul27, 2003 2:15:57 PM
Location: Arnhem

Post by Eriks »

Het grootste probleem van al die bedrijven is dat ze een enorm aantal klanten binnen willen halen, maar veel minder aandacht hebben voor het binnenhouden van klanten. Je krijgt dus amper service of een goede klachtafhandeling. Ze zouden 100-den mensen bij marketing moeten overplaatsen naar service.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Nouj ik ben niet weg van tiscali, maar mijn buur heeft het in zijn nieuwe huis en die is er erg tevreden over.

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Tja mijn Caiway avonturen hebben hier ook al eens gestaan...
En nu we het toch over grote bedrijven met slechte service hebben.... Eneco hangt me ook mateloos de keel uit. VEEL te hoog termijnbedrag voor m'n huis, wil ik het omlaag laten gooien, kan dat zogenaamd niet omdat ze net bezig zijn met omhoog gooien. Grrr...

(en Nuon is ook knap irritant met z'n "koop ??k gas bij ons, hartstikke makkelijk!" en "betalen per automatische incasso is veeeel beter" ze hebben laatst zelfs iemand speciaal langs de deur gestuurd. ik was er niet maar volgens mij vroeg die (16-jarige) muts aan m'n vriendin "is je moeder of vader thuis?".)

Tot zover mijn grote-bedrijven-frustraties...
Kijk uit, een Cactussssss

blueduck
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 396
Joined: ThuAug04, 2005 2:29:31 AM
Location: Nieuwegein

Post by blueduck »

Whaaa eneco :evil: :evil: :evil: Die dozen daar aan de telefoon zijn echt meester in het bloed onder de nagels uit zuigen!!!
Wat een kl*te toko is dat! Die rekeningen zijn echt niet te ontcijferen! Die tent moet echt aan de hoogste boom opgehangen worden en dan gestenigd worden ofzo! Wat is nou de moeite om ff op de rekening te zetten of je gas, electriciteit of warmte betaald in plaats van een nummertje achter je klantnummer? T zijn echt prutsers daarzo!
En dat wou ik ff kwijt.....
Ax 1.1 tge "Prullenbak Op Wielen"

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Tiscali wrote:Geachte heer de Ruiter,

Hierbij bevestigen wij dat uw Tiscali ADSL-abonnement, bij ons bekend onder het
ordernummer 804813, zal worden geactiveerd in de week van 16 maart 2006.

Binnen enkele dagen ontvangt u hiervan een schriftelijke bevestiging met de
relevante details.

Met vriendelijke groet,
Tiscali bv

Customer Services


Kijk als alles nou zo vlot ging werd de mens een stuk gelukkiger.

Vandaag weer 15 minuten met kpn aan de (T) gehangen.
Er zou een monteur langskomen om de kabels te trekken :?
Mijn telefoon werkt al 3 dagen :roll:
vraagt die kpn'er werkt alles dan,
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

first
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 641
Joined: TueNov15, 2005 9:37:18 PM
Location: arnhem

Post by first »

KPN ben ik niet weg van! Mij veel te duur! En communicatie kennen ze daar niet onder collega's..
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

KPN heeft het volgens mij momenteel veel te druk met praten met de media over die muziekblunder van ze...
Kijk uit, een Cactussssss

AXClub
Total admin
Total admin
Posts: 437
Joined: SatJun07, 2003 3:04:50 PM

Post by AXClub »

Om het effe compleet te maken (ik ben Joost) en zit nu in het nieuwe huis op internet via @home.


met dank aan een nog onbekende buurman :lol:

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

AXClub wrote:Om het effe compleet te maken (ik ben Joost) en zit nu in het nieuwe huis op internet via @home.


met dank aan een nog onbekende buurman :lol:


Whahaha
Freude am Fahren.

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

first wrote:vragen om problemen doe je als je athome erop los laat... :evil:


tegenwoordig wel ja, vroegah bij de "oude" helpdesk ging et nog redelijk goed, heb dr zelf gewerkt :P

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Sinds gister heb ik weer eindelijk @home internet. Dinsdagmiddag hield internet er plots mee op, dus ik dacht aan een storing. Woensdag had ik nog altijd geen internet, maar omdat ik de gehele dag werken was mistte ik internet niet. Donderdag nog steeds geen internet, dus maar eens bellen naar @home, waar ik na een half uur wachter erachter kwam dat ze me hadden afgesloten omdat vanuit ??n van de twee pc's hier mails / virussen werden verstuurd door trojans oid. De medewerker van de helpdesk vertelde me dat ik zo spoedig mogelijk weer zou worden aangesloten. Zaterdags had ik nog altijd geen internet, en nu had ik het echt nodig ivm studie, dus nogmaals eens gebeld. Na eerst de grootste sul van de helpdesk gesproken te hebben, die maar niet begreep wat nu het probleem was, werd ik na 'n half uur wachten verbonden met de tweede lijn. Deze man was duidelijk een stuk deskundiger en binnen een uur was ik weer online.

Met andere woorden de helpdesk van @home is echt te triest voor woorden! Enige voordeel is dat je tegenwoordig lokaal tarief betaald.

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

Popmart wrote:Sinds gister heb ik weer eindelijk @home internet. Dinsdagmiddag hield internet er plots mee op, dus ik dacht aan een storing. Woensdag had ik nog altijd geen internet, maar omdat ik de gehele dag werken was mistte ik internet niet. Donderdag nog steeds geen internet, dus maar eens bellen naar @home, waar ik na een half uur wachter erachter kwam dat ze me hadden afgesloten omdat vanuit ??n van de twee pc's hier mails / virussen werden verstuurd door trojans oid. De medewerker van de helpdesk vertelde me dat ik zo spoedig mogelijk weer zou worden aangesloten. Zaterdags had ik nog altijd geen internet, en nu had ik het echt nodig ivm studie, dus nogmaals eens gebeld. Na eerst de grootste sul van de helpdesk gesproken te hebben, die maar niet begreep wat nu het probleem was, werd ik na 'n half uur wachten verbonden met de tweede lijn. Deze man was duidelijk een stuk deskundiger en binnen een uur was ik weer online.

Met andere woorden de helpdesk van @home is echt te triest voor woorden! Enige voordeel is dat je tegenwoordig lokaal tarief betaald.


hehe, ik weet dr alles van, ze zijn overgestapt op een ander bedrijf voor de helpdesk, een "technischere" helpdesk, heb van mn oude collega's verhalen gehoord daar besterf je het van van het lachen, dr is nog wel een kans dat ie iemand aan de lijn krijgt van de oude helpdesk, omdat die nog een percentage van de calls aannemen.

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Ik heb trouwens nog wel gekker meegemaakt daar. Ongeveer 1,5 jaar terug was mijn breedband verbinding en die van de buren niet sneller dan een isdn verbinding, dus wij bellen. Ik kreeg te horen dat een snelheid van 10 kb/s 's avonds normaal was, en dat ik er mee moest leven. De buurjongen kreeg het mooiste te horen, namelijk dat hij niet genoeg ram-geheugen had. Zijn pc toendertijd (P2 433) was blijkbaar niet snel genoeg meer om snelheden boven de 50 kb/s te halen. En dat terwijl we toen altijd een snelheid van 300+ kb/s hadden. Achteraf gezien kan ik er wel om lachen, maar op het moment dat je weer het vertrouwende internet wilt, en het figuur aan de andere kant van de lijn je doodleuk verteld dat je maar meer geheugen moet kopen krijg je bijna moordneigingen.

Post Reply