jaja, tuurlijk...
Moderators: Rock's, webmasters
jaja, tuurlijk...
Zag pas dat marktplaats een forum heeft, wist ik niet!
Kom ik dit tegen:
http://forum.marktplaats.nl/viewtopic.php?t=19702&postdays=0&postorder=asc&start=0
Is wel erg onwaarschijnlijk als je het mij vraagt!
Kom ik dit tegen:
http://forum.marktplaats.nl/viewtopic.php?t=19702&postdays=0&postorder=asc&start=0
Is wel erg onwaarschijnlijk als je het mij vraagt!
boer piet heeft zich ook in het gesprek gemengd...
haha mag ik ook nog even quoten:
vermakelijk, dat marktplaatforum
haha mag ik ook nog even quoten:
@Petra ,
Ik ken dit probleem wat je beschrijft
bij ons in de garage heb ik het ook al ooit eerder gehad.
er zijn op dit moment GELE bougievonkjes geinstalleerd.
je moet BLAUWE hebben !!
ga maar gewoon naar een goede automaterialen zaak of de merkdealer en vraag maar naar een doosje blauwe bougievonkjes.
dit kun je makkelijk zelf repareren.
- doe de motorkap open
- open voorzichtig het doosje bougievonken, zodat er geen uitvallen
- strooi de vonkjes uit boven de motor.
dan is je auto weer klaar voor veel zorgeloze kilometers rijplezier.
succes
de automonteur
....
het doosje mag je bij het oud papier doen als het helemaal leeg is.
let op !!! het moet wel helemaal leeg zijn anders dan zouden er nog vonkjes kunnen overslaan op de oude kranten
en dan heb je brand.
wat nog beter is dan breng je het doosje terug naar de garage waar je het gehaald hebt, die kunnen het dan opnieuw vullen.
succes
de automonteur
vermakelijk, dat marktplaatforum
Slaat nergens op!!
Check deze:
heb ik ook wat, kom ik net thuis zie ik dat ik van mijn voorwielen kwijt ben, waarschijnlijk gebeurdt tussen groningen en drachten op de a7. wie heeft het gevonden of zien liggen?
de kleur van de velg is grijs, en de band is zwart van kleur.
ik vond het al vreemd dat de auto zo trok in het stuur, dacht zal wel van de wind komen, ook hing hij iets wat scheefjes.
en heb ik nog een vraag voor de techneuten, nou zie ik dat die verchroomde schijf, die normaal achter het wiel verstop zit. helemaal vlak is aan de onderkant. echt vlak terwijl het bovenop mooi rond is.
hoort dit zo? was mij nog nooit opgevallen maar nu het wiel weg is zie je het.
ik hoor het wel of iemand mijn wiel gevonde heeft en of iemand andwoordt heeft op mijn vraag betreft dat verchroomde half ronde ding.
m vr jan pietersma
Niet eens t reageren of kijken waard. Zonde van MP. Lekker dat forum afschaffen en de betaalde advertenties goedkoper maken.
Check deze:
heb ik ook wat, kom ik net thuis zie ik dat ik van mijn voorwielen kwijt ben, waarschijnlijk gebeurdt tussen groningen en drachten op de a7. wie heeft het gevonden of zien liggen?
ik vond het al vreemd dat de auto zo trok in het stuur, dacht zal wel van de wind komen, ook hing hij iets wat scheefjes.
en heb ik nog een vraag voor de techneuten, nou zie ik dat die verchroomde schijf, die normaal achter het wiel verstop zit. helemaal vlak is aan de onderkant. echt vlak terwijl het bovenop mooi rond is.
ik hoor het wel of iemand mijn wiel gevonde heeft en of iemand andwoordt heeft op mijn vraag betreft dat verchroomde half ronde ding.
m vr jan pietersma
Niet eens t reageren of kijken waard. Zonde van MP. Lekker dat forum afschaffen en de betaalde advertenties goedkoper maken.
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991
-
- AX Master
Jaaaah verchroomde remschijven
TB wrote:Slaat nergens op!!
Check deze:
m vr jan pietersma
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.