Vanmiddag, rond half 5 ofzo op het parkeerterrein van de HU aan de archimedeslaan. Stonden 2 axjes naast elkaar. Een witte en een rode. Die rode kan volgens mij alleen maar van hellduke zijn aan de achterspoiler en de wielen te zien...
q01z wrote:ja die is wel duidelijk herkenbaar ja.. daar staat Joris zn handtekening heel groot op
toch grappig, ik wil ook een keer gespot worden!
een auto die regelmatig rijd is dan een pre marc
moet jij zeggen
Eej marc. even om dit topic er even terug in te WRIJVEN he. zoek eens op mijn kenteken bij google. kan je zien dat ik wel gespot ben in 2004 oid :P... door een lid van het citroen forum (nog meer :P:P:P)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Vanmiddag, rond half 5 ofzo op het parkeerterrein van de HU aan de archimedeslaan. Stonden 2 axjes naast elkaar. Een witte en een rode. Die rode kan volgens mij alleen maar van hellduke zijn aan de achterspoiler en de wielen te zien...
Ja dat klopt dat ben ik! En die ax valt inderdaad redelijk op Ik zit daar op school trouwens, jij ook blueduck?
Ben ik eindelijk eens gespot zeg, pff heeft lang geduurd, maar t is wel geinig