korverzeestraat delft
Moderator: webmasters
korverzeestraat delft
Grijze?? ax met axclub stickers bij de korverzeestraat in delft.
Had helaas geen tijd om te stoppen om beter te kijken ... maar woont een van "ons" daar?
Had helaas geen tijd om te stoppen om beter te kijken ... maar woont een van "ons" daar?
Da's het hobbyprojectje van mij en een maat 
Zelf woon ik in het centrum, dus vanwege het tarief van een 2e vergunning staat ie meestal daar.
In het zicht van een andere maat
Vandaag trouwens Delft onveilig gemaakt met een andere grijze AX GT....

Zelf woon ik in het centrum, dus vanwege het tarief van een 2e vergunning staat ie meestal daar.

K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage

Marc foei!Rio97 wrote:Da's het hobbyprojectje van mij en een maat
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Haha, viel hartstikke mee hoor
We zijn er niet eens aan toegekomen om mijn GT van stal te halen en te gaan kijken wie er sneller is / optrekt...
Wij waren het niet die ons misdragen hebben.....
Maar dat post ik wel in frustraties.

We zijn er niet eens aan toegekomen om mijn GT van stal te halen en te gaan kijken wie er sneller is / optrekt...
Wij waren het niet die ons misdragen hebben.....
Maar dat post ik wel in frustraties.

Toevallig! Hou je er ook een beetje een oog op 
Voornamelijk optisch, blok en onderstel is prima.
Nieuwe GT bumpert, nieuwe koplampen met versteldingetjes, stoel goed vastzetten, slotjes, poetsen, nieuwe motorkap.
Genoeg te doen dus

Nieuwe GT bumpert, nieuwe koplampen met versteldingetjes, stoel goed vastzetten, slotjes, poetsen, nieuwe motorkap.
Genoeg te doen dus

-
- AX Spaster Mammer
Volgens mij was jij degene die me een paar maanden geleden aanbood te helpen bij het vervangen van mijn aandrijfas, dus als dat aanbod komend voorjaar nog steeds staat wil ik best mijn ogen een beetje open houden hoorRio97 wrote:Toevallig! Hou je er ook een beetje een oog op
Genoeg te doen dus

Dan weet ik ook nog wel een paar leuke klusjes 
Voorlopig wordt er ff weinig geklust; hoorde gisteren dat afgelopen vrijdag een van de jongens ff een dorpeltje ging lassen in onze schuur.
Wat eindigde in een uitgebrande clio op enkele meters van een paar woonhuizen... Politie, brandweer en het hele circus erbij.
Dus voorlopig maar ff gedeisd houden.
Maar als je over een tijdje nog langs durft te komen
(ps, was zo'n oude clio, waar de euthanasie hooguit een half jaar vroeger is gekomen, zelfs de eigenaar was niet ontevreden dat hij er zo makkelijk van af is gekomen)

Voorlopig wordt er ff weinig geklust; hoorde gisteren dat afgelopen vrijdag een van de jongens ff een dorpeltje ging lassen in onze schuur.
Wat eindigde in een uitgebrande clio op enkele meters van een paar woonhuizen... Politie, brandweer en het hele circus erbij.
Dus voorlopig maar ff gedeisd houden.
Maar als je over een tijdje nog langs durft te komen

(ps, was zo'n oude clio, waar de euthanasie hooguit een half jaar vroeger is gekomen, zelfs de eigenaar was niet ontevreden dat hij er zo makkelijk van af is gekomen)

Mag je wel's beter opletten...WouterL wrote: wil ik best mijn ogen een beetje open houden hoor
Kwamen d'r vandaag achter dat iemand ondanks alle aangevroren sneeuw er onder is gekropen en de einddemper heeft gejat

-
- AX liefhebber
[quote="Rio97"][quote="WouterL"] wil ik best mijn ogen een beetje open houden hoor
[/quote]
Mag je wel's beter opletten...
Kwamen d'r vandaag achter dat iemand ondanks alle aangevroren sneeuw er onder is gekropen en de einddemper heeft gejat
[/quote]
Dat meen je niet??!
Het is voor auto?s sowieso niet de meest veilige hoek van delft ... er worden op het parkeerterrein tussen balpol en kvz ook regelmatig auto?s opengebroken...
Zo heeft een of andere mongool een paar jaar geleden een schroevendraaier in mijn slot gezet.. en die incapabele prutser kreeg hem nog niet eens open ...
Er stond een paar maanden geleden ook een mercedes ineens op blokken ... de dag erna werden er een aantal polen aangehouden met een setje mercedesvelgen in hun achterbak ....

Mag je wel's beter opletten...

Dat meen je niet??!
Het is voor auto?s sowieso niet de meest veilige hoek van delft ... er worden op het parkeerterrein tussen balpol en kvz ook regelmatig auto?s opengebroken...
Zo heeft een of andere mongool een paar jaar geleden een schroevendraaier in mijn slot gezet.. en die incapabele prutser kreeg hem nog niet eens open ...
Er stond een paar maanden geleden ook een mercedes ineens op blokken ... de dag erna werden er een aantal polen aangehouden met een setje mercedesvelgen in hun achterbak ....
-
- AX Spaster Mammer
Dat wist ik niet, we hebben daar wel vaker een 'projectje' neergezet...WouterL wrote: Het is voor auto?s sowieso niet de meest veilige hoek van delft ... er worden op het parkeerterrein tussen balpol en kvz ook regelmatig auto?s opengebroken...
Toevallig vorig voorjaar en zomer daar een gigantische blauwe Dodge legerambulance zien staan