Plaats eens wat verse foto's van die GT. Lijkt me zonde om te slopenRock's wrote:Ik trek de zwarte waarschijnlijk uit elkaar...master-arnie wrote: WTF, moet jij met 2 mooie AXen?
ik heb wat onderdelen voor de Devil nodig.... banden waren versleten, en hier zitten bijna nieuwe op.
Aad aka Rock's C4 + AX Volcane + AX 16v + DS3
Moderator: webmasters
Ik sluit me hier volledig bij aanmaster-arnie wrote:Plaats eens wat verse foto's van die GT. Lijkt me zonde om te slopenRock's wrote:Ik trek de zwarte waarschijnlijk uit elkaar...master-arnie wrote: WTF, moet jij met 2 mooie AXen?
ik heb wat onderdelen voor de Devil nodig.... banden waren versleten, en hier zitten bijna nieuwe op.
-
Rock's
- AX super weirdo

Ik sluit me hier volledig bij aanPopmart wrote: Plaats eens wat verse foto's van die GT. Lijkt me zonde om te slopen
Momenteel ziet hij er niet uit,....... hij heeft een half jaar binnen gestaan waardoor hij stoffig is geworden... hierna is hij over een gepekelde snelweg gereden......... knap smerig dus.
Linker deur heeft een grote deuk en het zijruitje van die deur is dus ook kapot.
Over het algemeen heeft hij niet echt onwijs veel roest.... het is idd zonde om hem uit elkaar te trekken, maar ik heb simpelweg onderdelen voor de devil nodig....

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Haha, zo heb je er geen, zo heb je er twee
Heeft die zwarte GT een zonnenbandje en een ongelooflijke brul uitlaat?
Dan heb ik'm geloof ik anderhalve maand geleden in Dordrecht gezien.
(wetende dat ie uit Zwijndrecht komt...)
Heeft die zwarte GT een zonnenbandje en een ongelooflijke brul uitlaat?
Dan heb ik'm geloof ik anderhalve maand geleden in Dordrecht gezien.
(wetende dat ie uit Zwijndrecht komt...)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
-
citro-power
- AX Master

-
Rock's
- AX super weirdo

Het gaat niet alleen om een deur, ik heb delen nodig voor de devil, ... als ik ze beide rijdend wil hebben dan moet ik minstens 400 in deze wagen steken, dan hou ik vervolgens een wagen over die 300,- waard is... en wat moet ik met 2 AXen... ik heb er liever 1 die geweldig is dan 2 die net kunnenPopmart wrote:Als je deze gaat slopen is dat gewoon moord! Zo'n AX hoort gewoon op de weg rond te tuffen! Regel een nieuwe deur, en je hebt 2 pracht AX-en!
Vergeet ook niet dat deze AX 217.000 km heeft gelopen, en dat hij ook apk keuring nodig heeft om de weg op te kunnen.
Al iemand hem wil redden vind ik dat prima, maar dan haa ik eerst alles wat ik zelf nodig heb eraf....

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Ja als er inderdaad meerdere dingen mis zijn met deze op het eerste oog goed uitziende AX is het inderdaad de vraag of opknappen het loont. Je hebt iig je slag geslagen met de aankoop van deze sloop AX!Rock's wrote:Het gaat niet alleen om een deur, ik heb delen nodig voor de devil, ... als ik ze beide rijdend wil hebben dan moet ik minstens 400 in deze wagen steken, dan hou ik vervolgens een wagen over die 300,- waard is... en wat moet ik met 2 AXen... ik heb er liever 1 die geweldig is dan 2 die net kunnenPopmart wrote:Als je deze gaat slopen is dat gewoon moord! Zo'n AX hoort gewoon op de weg rond te tuffen! Regel een nieuwe deur, en je hebt 2 pracht AX-en!![]()
Vergeet ook niet dat deze AX 217.000 km heeft gelopen, en dat hij ook apk keuring nodig heeft om de weg op te kunnen.
Al iemand hem wil redden vind ik dat prima, maar dan haa ik eerst alles wat ik zelf nodig heb eraf....... en ik weet niet of je hem dan nog wil hebben
-
Fast eddie
- AX liefhebber