Ik snap dat je het niet mooi vindt, smaken verschillen, maar om 'm nou meteen "totaal verkloot" te noemen...
Stuurtje wisselen (10 minuutjes werk, 5 als je handig bent) en het technische deel is weer naar behoren (als het inderdaad verrot stuurt met T1-stuur op T2; dat zou ik zelf niet weten).
Two-tone is een term die de verkoper zelf niet gebruikt, hij heeft gewoon de bodykit in een andere kleur gedaan. Dat wit slecht schoon te houden is is geen argument tegen deze wagen maar tegen witte lak op auto's in het algemeen.
Vind je de kofferbakstrip niet leuk? Dan haal je 'm d'r af

Zelfde voor de bodykit en spoilers. Dan heb je de keuze tussen verkopen en overspuiten. De eerste optie is het makkelijkst: ongespoten bumpers zoeken en je auto is af!
De chevrons in het interieur zijn in ieder geval origineel...
In totaal heb je in twee uurtjes extra werk de wagen weer zoals ie was (ongeveer) en dan heb je een witte bodykit om te verkopen op het forum

Verkloot?!
Dit is duidelijk een auto waar door de eigenaar aandacht is besteed, en dat is altijd een goed teken. Beter dan mensen die een totaal stoffige auto op marktplaats zetten en de hoofdprijs vragen bijvoorbeeld... De kleurstelling zou trouwens ook niet mijn eerste keuze zijn