nou, ik mag niet klagen over de golf. Ik heb hem gekocht voor 680 euro en er 4 jaar vrolijk mee rondgereden. Hij was 17 toen ik hem weg moest toen en als toen geweten had wat ik nu weet had ik hem waarschijnlijk nog weer gaande kunnen krijgen ook. Was onder andere een kapotte startmotor. Als je hem moest starten moest je zorgen dat je een hamer bij je had. Je moest de startmotor namelijk een klap op zijn kop geven zodat hij ging draaien. Nee. ik mag echt niet over de golf klagen.
Nou, de 1.1 heeft vandaag een bypass-operatie ondergaan. Er zat een draadbreuk tussen het contactslot en het injectierelais. Ik heb aardig wat kilometers met een bos draden onder de motorkap vandaan en een multimeter tussen het dashboard en de voorruit moeten maken voordat ik die gevonden had hoor!!.
De 1.1 wordt uiteraard een onderdelendonor voor de GTI, plus tijdelijk vervangend vervoer. De GTI gaat grotendeels uit elkaar en gerenoveerd worden. De schade van die aanrijding heb ik nog steeds niet kunnen herstellen (bijna een jaar na dato), sterker nog, in de tussentijd heb ik dezelfde aanrijding nog een keer mogen meemaken!!. Dubbel gevangen dus, dus nu geld genoeg voor groot "onderhoud".
Joost_AX_GTI wrote:Nou, de 1.1 heeft vandaag een bypass-operatie ondergaan. Er zat een draadbreuk tussen het contactslot en het injectierelais. Ik heb aardig wat kilometers met een bos draden onder de motorkap vandaan en een multimeter tussen het dashboard en de voorruit moeten maken voordat ik die gevonden had hoor!!.
De 1.1 wordt uiteraard een onderdelendonor voor de GTI, plus tijdelijk vervangend vervoer. De GTI gaat grotendeels uit elkaar en gerenoveerd worden. De schade van die aanrijding heb ik nog steeds niet kunnen herstellen (bijna een jaar na dato), sterker nog, in de tussentijd heb ik dezelfde aanrijding nog een keer mogen meemaken!!. Dubbel gevangen dus, dus nu geld genoeg voor groot "onderhoud".
Goed om te horen! De GTI is zeker heel mooi te maken met de gladde bumpers en morettes. Die had je wel nieuw besteld toch? Na je ongeval?