peter wrote:Heb je het hemeltje nog vastgezet met kit of dubbelzijdig tape ofzo? Mijn grijze krijgt ook een nieuw hemeltje...
ja, ik heb dubbelzijdig tape gebruikt en dit op de plaats van de oude kitsporen geplakt. Gewoon dubbelzijdig vloerbedekking tape gebruikt.
Doe erg voorzichtig met de hemel, hij kan zo omvouwen. Ook met het uitbouwen oppassen dat je geen deuken in je dak overhoudt. Goed ondersteunen met je hand en niet in ene keer eraf proberen te trekken.
q01z wrote:verder blijft hij door de zonnekleppen en handgrepen al op zn plek zitten
Bij mij was dat idd ook zo, maar dan sluit ie aan de buitenkanten (achterkant bij kofferbak etc) niet zo mooi aan op het dak dus heb ik ook nog dubbelzijdig tape gebruikt.
Ik ben weer 15"-loos. Mensen achterin was niet te doen. En ik vind de plezier die ik aan m'n ax beleef belangrijker dan de looks.
Tis nou eenmaal geen show-auto, maar een vervoersmiddel.
Aan de ene kant baal ik heel erg, aan de andere kant, ik had al leuke velgjes en als m'n banden nu op zijn, zijn ze niet zo duur.
ik moet alleen nog iets moois van de bumper maken zodat ik mijn kentekenplaat daar kan plaatsen met kentekenverlichting. Ik denk de plaat er gewoon op te schroeven en dan zo'n lampje erboven te schroeven:
ze zijn er ook met drie ledjes, maar daar heb ik alleen nog maar hele dure van gevonden.
Last edited by Browny on MonFeb06, 2006 3:58:07 PM, edited 2 times in total.
Pff, echt een kutweek achter de rug. 7 uur 's ochtends de wekker en pas 7 uur 's avonds weer thuis. Ok, ik ben misschien een verwende student.
De kentekenverlichting zit er inmiddels op en ik heb ook al in het donker enkele keren voor de minder geliefde mensjes in witte auto's met rood/blauwe strepen gereden zonder te worden aangehouden.
Maarrrr.... om nou te zeggen dat ie echt verlicht is.... dat niet.
Nou schijnen er kentekenplaathouders te zijn met verlichting erin, maar ik kan zo'n ding nergens vinden op internet ofzo.
Iemand enig idee?
Heb ondertussen ook onderdeeltjes gekocht voor het gt-blok. D-riem en spanrol zijn binnen. Steeds een beetje kopen, dan mis ik het geld niet zo erg. Arme student he, dat ook.
Ik wil toch de koppakking ook maar gaan vervangen, maar damned wat is zo'n momentsleutel duur.
Browny wrote:Pff, echt een kutweek achter de rug. 7 uur 's ochtends de wekker en pas 7 uur 's avonds weer thuis. Ok, ik ben misschien een verwende student. De kentekenverlichting zit er inmiddels op en ik heb ook al in het donker enkele keren voor de minder geliefde mensjes in witte auto's met rood/blauwe strepen gereden zonder te worden aangehouden. Maarrrr.... om nou te zeggen dat ie echt verlicht is.... dat niet. Nou schijnen er kentekenplaathouders te zijn met verlichting erin, maar ik kan zo'n ding nergens vinden op internet ofzo. Iemand enig idee?
Heb ondertussen ook onderdeeltjes gekocht voor het GT-blok. D-riem en spanrol zijn binnen. Steeds een beetje kopen, dan mis ik het geld niet zo erg. Arme student he, dat ook. Ik wil toch de koppakking ook maar gaan vervangen, maar damned wat is zo'n momentsleutel duur.
Gewoon sleuteltje van iemand lenen hier. Durf te wedden dat Marc er bijv. wel 1 heeft
Chris heeft ook al aangeboden me te helpen en die heeft ook vast een momentsleutel maar goed gereedschap is altijd leuk om te hebben.
Ach, ik ben bijna jarig, nog maar 9 maandjes.